Liittymällä tulet kuulluksi
Meille on tärkeää, että viihdyt kanssamme. Sen vuoksi äänesi on parasta, mitä voimme kuulla.
Tavoitteenamme on tarjota hyviä ja ilahduttavan helppoja palveluita ja tuotteita, joiden käytöstä voit nauttia. Jos kuitenkin huomaat että jokin voisi olla pikkasen paremmin, kuulemme siitä mielellämme lisää. Meillä palautteisiin perustuen tehdään ihan aitoja parannuksia.
Yksi esimerkki tästä ovat huikeat asiakasetumme. Niillä vastaamme toiveeseenne siitä, että asiakkuudesta myös palkitaan. Tarjoammekin lukuisia rahanarvoisia asiakasetuja – saat liittymiemme mukana mm. lätkää ja paljon muuta viihdettä etuhintaan, eikä sovi unohtaa myöskään huikeita keskittäjäetuja ja pidennettyä takuuta valikoiduista laitteista.
Millaiset asiat tekevät sinun arjestasi pikkasen parempaa?
Pikkasen parempia hetkiä.
Asiakkaan ääni innoittaa meitä
Kokosimme tähän kolme kohokohtaa asioista, joiden kehitystä palautteenne* ovat innoittaneet. Nämä ovat kuitenkin vain kirsikoita kakun päällä. Teemme nimittäin jatkuvasti pienempää ja suurempaakin kehitystä. Voit lukea niistä lisää asiakaspalautesivultamme.
Asiakkaiden arvostus
”Olisitte voinut ottaa huomioon vanhat asiakkaat aikaisemmin, eikä vasta sitten kun asiakas on vaihtanut liittymää.”
Me arvostamme asiakkaitamme ja liittymäasiakkaat palkitaankin meillä monenlaisin eduin. Liittymäasiakkaanamme saat katsella esimerkiksi MTV Katsomon sisältöjä edullisemmin.
Liittymien hinnat
"Tosi kallista?"
Säästä liittymäkuluissa keskittämällä liittymäsi meille. Tarjoamme nimittäin liittymäasiakkaillemme huikeita keskittäjäetuja. Kun sinulla on meiltä kuukausilaskutteinen matkapuhelinliittymä (pois lukien Prepaid-, Dot- ja yritysliittymät), voit napata esimerkiksi kiinteän 5G-laajakaistan kotiisi ja säästää laajakaistalaskuissa keskittäjäedun ansiosta. Keskittäminen siis kannattaa!
Mobiiliverkon kuuluvuus
”Parantakaa yhteyksiä, olleet melko huonot jo pidemmän aikaa, alkaa jo hidas hämäläinenkin hermostua näihin yhteyksiin.”
Olemme tehneet viime vuodet hartiavoimin töitä verkkomme modernisoimiseksi. Tämä tarkoittaa siis entistä vakaampia ja nopeampia yhteyksiä, jotka vastaavat nykypäivän vaativiinkin tarpeisiin. 5G-verkkomme kattaa jo 4,3 miljoonaa ihmistä Suomessa ja olemme vahvistaneet myös 4G-verkkoamme.