Voit tilata itsellesi ilmoituksia häiriötiedotteista kolmella tavalla:
Jatkuvana tilauksena mobiiliverkon häiriöistä valitsemasi osoitteen alueella
Jatkuvana tilauksena oman laajakaistayhteyden häiriöistä (paitsi kaapelilaajakaista)
Yksittäisinä tilauksina tietyn häiriön tai huoltokatkon päättymisestä
Tiedotteet ovat saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi ja niiden tilaus on maksutonta.
Minun Teliassa voit tilata jatkuvana osoitekohtaisesti matkapuhelinverkon häiriötiedotteet. Lähetämme häiriötiedotteen, jos osoitteen alueella on muutostyön tai vikatilanteen vuoksi verkon kuuluvuuteen vaikuttavia häiriöitä.
Valitse näkymässä olevista välilehdistä Häiriötiedoteasetukset.
Paina Lisää uusi -nappia.
Kirjoita hakukenttään käyttöpaikan osoite eli postinumero ja katuosoite.
Valitse haluatko ilmoitukset tekstiviestillä vai sähköpostilla. Valitse myös ilmoitusten kieli. Voit lisätä useita yhteystietoja vastaanottajalistaan valitsemalla Lisää yhteystieto.
Aikarajoitus-kohdassa voit valita, haluatko vastaanottaa ilmoituksia mihin aikaan tahansa vai aikarajojen mukaan, jotka voit määritellä itse.
Käyttöpaikan nimi -kohdassa voit nimetä paikan itsellesi helposti tunnistettavaksi.
Paina lopuksi Tallenna-nappia.
Samasta paikasta voit tarvittaessa myös poistaa tilaamiasi häiriötiedotteita.
Voit tilata kodin laajakaistayhteyksistä (poislukien kaapelilaajakaista) liittymäkohtaisesti vikatiedotteet. Tilaus on jatkuva ja sen voi tehdä Minun Teliasta.
Etsi se laajakaistaliittymä, josta haluat tilata häiriötiedotteet ja paina sen kohdalla Hallinnoi tilausta -nappia.
Valitse Vikatiedoteasetukset.
Valitse mihin kellonaikoihin haluat ilmoituksia, anna sähköpostiosoitteesi sekä puhelinnumerosi ja paina lopuksi Lähetä tilaus -nappia.
Voit tilata haluamastasi ajankohtaisesta häiriöstä tai suunnitellusta huoltokatkosta tekstiviesti-ilmoituksen, jonka saat kun häiriö/huoltokatko on mennyt ohi ja tiedote suljetaan. Näin sinun ei tarvitse itse aktiivisesti seurata tiedotetta. Klikkaa haluamasi tiedote auki, paina Tilaa ilmoitus -nappia, valitse ilmoituksen kieli ja syötä puhelinnumerosi.
Jos häiriö/huoltokatko on jo ohi, Tilaa ilmoitus -nappiakaan ei enää näy.
Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.
Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
Chat
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.