Häiriötiedotteiden tilaus

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille Näytä yritysasiakkaiden ohje

Voit tilata itsellesi ilmoituksia häiriötiedotteista kolmella tavalla:

  • Jatkuvana tilauksena mobiiliverkon häiriöistä valitsemasi osoitteen alueella
  • Jatkuvana tilauksena oman laajakaistayhteyden häiriöistä (paitsi kaapelilaajakaista)
  • Yksittäisinä tilauksina tietyn häiriön tai huoltokatkon päättymisestä

Tiedotteet ovat saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi ja niiden tilaus on maksutonta.

Minun Teliassa voit tilata jatkuvana osoitekohtaisesti matkapuhelinverkon häiriötiedotteet. Lähetämme häiriötiedotteen, jos osoitteen alueella on muutostyön tai vikatilanteen vuoksi verkon kuuluvuuteen vaikuttavia häiriöitä.

  1. Kirjaudu Minun Teliaan.
    Kirjaudu
  2. Valitse Omat tiedot ja asetukset.
  3. Valitse näkymässä olevista välilehdistä Häiriötiedoteasetukset.
  4. Paina Lisää uusi -nappia.
  5. Kirjoita hakukenttään käyttöpaikan osoite eli postinumero ja katuosoite.
  6. Valitse haluatko ilmoitukset tekstiviestillä vai sähköpostilla. Valitse myös ilmoitusten kieli. Voit lisätä useita yhteystietoja vastaanottajalistaan valitsemalla Lisää yhteystieto.
  7. Aikarajoitus-kohdassa voit valita, haluatko vastaanottaa ilmoituksia mihin aikaan tahansa vai aikarajojen mukaan, jotka voit määritellä itse.
  8. Käyttöpaikan nimi -kohdassa voit nimetä paikan itsellesi helposti tunnistettavaksi.
  9. Paina lopuksi Tallenna-nappia.

Samasta paikasta voit tarvittaessa myös poistaa tilaamiasi häiriötiedotteita.

Voit tilata kodin laajakaistayhteyksistä (poislukien kaapelilaajakaista) liittymäkohtaisesti vikatiedotteet. Tilaus on jatkuva ja sen voi tehdä Minun Teliasta.

  1. Kirjaudu Minun Teliaan.
    Kirjaudu
  2. Etsi se laajakaistaliittymä, josta haluat tilata häiriötiedotteet ja paina sen kohdalla Hallinnoi tilausta -nappia.
  3. Valitse Vikatiedoteasetukset.
  4. Valitse mihin kellonaikoihin haluat ilmoituksia, anna sähköpostiosoitteesi sekä puhelinnumerosi ja paina lopuksi Lähetä tilaus -nappia.

Voit tilata haluamastasi ajankohtaisesta häiriöstä tai suunnitellusta huoltokatkosta tekstiviesti-ilmoituksen, jonka saat kun häiriö/huoltokatko on mennyt ohi ja tiedote suljetaan. Näin sinun ei tarvitse itse aktiivisesti seurata tiedotetta. Klikkaa haluamasi tiedote auki, paina Tilaa ilmoitus -nappia, valitse ilmoituksen kieli ja syötä puhelinnumerosi.

Jos häiriö/huoltokatko on jo ohi, Tilaa ilmoitus -nappiakaan ei enää näy.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.