Kohtasitko pulman? Ei hätää, apu on lähellä! Tässä muutama vinkki, joista on apua useimpien ongelmien ratkaisussa:
- Käynnistä laitteesi uudestaan. Monet vikatilanteet ratkeavat laitteen (reititin, digiboksi, puhelin jne.) uudelleenkäynnistyksellä.
- Tarkista häiriötiedotteet ja häiriökartat. Näet niistä ajankohtaisia verkon vikatilanteita.
- Asiakastukemme ohjeista voit löytää vastauksia moniin esimerkiksi liittymiin, laitteisiin sekä TV- ja viihdepalveluihin liittyviin kysymyksiin.
Testattuasi ja varmistettuasi, ettei häiriö johdu kytkennöistä, omista laitteista tai johdoista, ilmoita meille häiriöstä. Ongelman selvittäminen sujuu helpoiten, jos pystyt olemaan laitteidesi äärellä ottaessasi meihin yhteyttä.
Häiriöilmoituksen voit tehdä chatin kautta tai puhelimitse:
- Kirjaudu Minun Teliaan ja avaa chat sivun oikeasta laidasta.
- Tavoitat asiakaspalvelun myös soittamalla. Katso yhteystiedot