Nappaa nyt pääsiäisen laitetarjoukset ja päivitä laitteesi edullisemmin! Katso tarjoukset

Häiriöilmoituksen tekeminen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Kohtasitko pulman? Ei hätää, apu on lähellä! Tässä muutama vinkki, joista on apua useimpien ongelmien ratkaisussa:

  1. Käynnistä laitteesi uudestaan. Monet vikatilanteet ratkeavat laitteen (reititin, digiboksi, puhelin jne.) uudelleenkäynnistyksellä.
  2. Tarkista häiriötiedotteet ja häiriökartat. Näet niistä ajankohtaisia vikatilanteita.
  3. Asiakastukemme ohjeista löydät vastauksia mm. moniin liittymiin, laitteisiin sekä TV- ja viihdepalveluihin liittyviin kysymyksiin.

Jos kyse on liittymä- tai tv-ongelmasta, testaa ettei häiriö johdu kytkennöistä, omista laitteistasi tai johdoista. Jos vikaa ei löytynyt niistä, ilmoita meille häiriöstä. Ongelman selvittäminen sujuu helpoiten, jos olet laitteidesi lähellä, kun otat meihin yhteyttä. Alta löydät tarkemmat ohjeet häiriöilmoituksen tekemiseen.

Häiriöilmoitus kannattaa tehdä chatin kautta tai puhelimitse. Ongelman selvittäminen sujuu helpoiten, jos olet laitteidesi lähellä, kun otat meihin yhteyttä.

  • Kirjaudu Minun Teliaan ja avaa chat sivun oikeasta laidasta. Kirjautuneena tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.
  • Tavoitat asiakaspalvelun myös soittamalla. ​​​​​​

Asiakaspalvelun yhteystiedot ja aukiolo

Häiriötilanteissa suosittelemme tekemään ilmoituksen asiakaspalveluumme chatissa tai puhelimitse, jolloin voimme auttaa sinua nopeammin.

Tietyissä häiriötilanteissa on hyödyllistä, jos voit olla laitteidesi lähellä ja pystyt pyynnöstämme testaamaan niitä vian rajaamiseksi.

Voit ilmoittaa meille häiriöstä myös palvelupyyntölomakkeella, jolloin otamme asian käsittelyyn 1–3 arkipäivän kuluessa ja soitamme sinulle tarvittaessa 020-alkuisesta numerosta.

Jätä palvelupyyntö

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.