Häiriöilmoituksen tekeminen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Kohtasitko pulman? Ei hätää, apu on lähellä! Tässä muutama vinkki, joista on apua useimpien ongelmien ratkaisussa:

  1. Käynnistä laitteesi uudestaan. Monet vikatilanteet ratkeavat laitteen (reititin, digiboksi, puhelin jne.) uudelleenkäynnistyksellä.
  2. Tarkista häiriötiedotteet ja häiriökartat. Näet niistä ajankohtaisia verkon vikatilanteita.
  3. Asiakastukemme ohjeista voit löytää vastauksia moniin esimerkiksi liittymiin, laitteisiin sekä TV- ja viihdepalveluihin liittyviin kysymyksiin.

Testattuasi ja varmistettuasi, ettei häiriö johdu kytkennöistä, omista laitteista tai johdoista, ilmoita meille häiriöstä. Ongelman selvittäminen sujuu helpoiten, jos pystyt olemaan laitteidesi äärellä ottaessasi meihin yhteyttä.

Häiriöilmoituksen voit tehdä chatin kautta tai puhelimitse:

Häiriötilanteissa suosittelemme tekemään ilmoituksen asiakaspalveluumme chatissa tai puhelimitse, jolloin voimme auttaa sinua nopeammin. Ota yhteyttä Minun Teliaan kirjautuneena chatin kautta 24/7 tai puhelimitse arkisin klo 9–17 soittamalla numeroon 020 690 400 (pvm/mpm).

Tietyissä häiriötilanteissa on erittäin hyödyllistä, jos voit olla laitteidesi lähellä ja pystyt pyynnöstämme testaamaan niitä vian rajaamiseksi.

Voit ilmoittaa häiriöstä myös yhteydenottolomakkeella, jolloin soitamme sinulle 020-alkuisesta numerosta 1–3 arkipäivän kuluessa ma–pe klo 8–20 välisenä aikana.

Jätä yhteydenottopyyntö

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.