Kaapeli-TV-palveluidemme muuttaminen edellyttää, että uusi osoitteesi kuuluu kaapeli-TV-verkkoomme. Voit selvittää saatavuuden uuteen osoitteeseesi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos kaapeli-TV on saatavilla, voimme muuttaa TV-palvelusi uuteen osoitteeseen. Palvelusisällöissä voi olla joitain osoitekohtaisia eroja.
Jos uuteen osoitteeseesi ei ole saatavilla kaapeli-TV:tä, Telia Play -boksi on oiva korvaaja sille. Boksi toimii millä vain laajakaistayhteydellä operaattorista riippumatta. Palvelun kanavasisältö on lähes sama kuin kaapeli-TV:ssä.
Lue lisää Telia Play -boksista
Muutto taloyhtiöön, joka ei ole kaapeli-TV-verkossamme
Valitettavasti kaapelikortti on irtisanottava tässä tilanteessa. Ota yhteys taloyhtiösi isännöitsijään tai hallitukseen, jos haluat kaapeli-TV-liittymän hankinnan taloyhtiön yhtiökokouksen käsiteltäväksi.
Muutto kiinteistöön, joka on kaapeli-TV-verkossamme
Jos talon edellinen omistaja on liittänyt kiinteistön kaapeli-TV-verkkoomme, sopimus täytyy muuttaa uuden omistajan nimiin. Jos sinulla on ennestään kaapelikortti, voit jatkaa sen käyttöä uudessa osoitteessa. Tee ilmoitus hyvissä ajoin, jotta tilauksesi jatkuu ilman katkoa.
Muutto kiinteistöön, joka ei ole kaapeli-TV-verkossamme
Jos muutat uudiskohteeseen tai kiinteistöä ei ole ennestään kytketty kaapeli-TV-verkkoomme, voidaan kiinteistö liittää verkkoon, jos se on saatavilla osoitteeseen. Kaapeli-TV-liittymän hankkiminen edellyttää Telia Kotikuidun tai talokaapelin tilausta.
Lue lisää kaapeli-TV-liittymän tilaamisesta