Ilmoitus "Liian monta yhtäaikaista käyttäjää"
Saat tämän ilmoituksen, kun samanaikaisten käyttäjien määrä on täynnä. Voit katsoa sisältöä enintään kahdella laitteella/selaimeilla samanaikaisesti. Jos aukaiset Telia Playn usealla selaimella, myös jokainen selain lasketaan omaksi laitteekseen.
Ratkaisu: Kirjaudu joltain toiselta laitteelta pois, jolloin pääset katsomaan sisältöä.
Ilmoitus "Olet jo kirjautunut Telia Play -palveluun viidellä laitteella"
Telia Play -palveluun voi kirjautua maksimissaan viidellä laitteella. Laitteeksi lasketaan puhelimet, tabletit sekä tietokoneella käytettävät nettiselaimet. Jos olet käyttänyt useaa selainta tai selaimen "Yksityinen tila" -ominaisuutta, jokainen niistä lasketaan omaksi laitteekseen.
Kirjautumistiedot tyhjenevät 24 tunnin aikavälillä tililtä automaattisesti. Tämän jälkeen voit lisätä uuden laitteen.
Ratkaisu: Käytä sovellusta laitteella, jolla olet jo käyttänyt Telia Playta. Kirjautumistietojen tyhjennyttyä voit taas käyttää palvelua laitteilla, joilla et ole aiemmin käyttänyt sitä.
Telia Play -sovellus ei käynnisty tai päästä kirjautumaan
- Käynnistä sovellus uudelleen.
- Tarkista, ettei laitteesi VPN tai palomuuri estä sovelluksen käyttöä. Muuttamalla asetuksia häiriö poistuu.
- Poista Telia Play -sovellus ja asenna se uudelleen laitteen sovelluskaupan kautta.