Unohtunut Telia Playn PIN-koodi

Unohditko ostojen ja ikärajoitettujen sisältöjen suojaksi asettamasi PIN-koodin?
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Voit määrittää Telia Play -sovelluksessa PIN-koodin elokuvien vuokraamiseen ja ikärajoitetun sisällön katseluun. Tältä sivulta löydät ohjeet miten toimia, jos olet unohtanut Telia Playn PIN-koodin.

Voit palauttaa unohtuneen PIN-koodin näin:

  1. Kirjaudu osoitteessa teliaplay.fi Telia Play -käyttäjätunnuksillasi.
  2. Valitse "Profiili 1" tai oman profiilisi nimi.
  3. Valitse Asetukset.
  4. Valitse PIN-koodi ostoille -kohdassa Vaihda.
  5. Paina Unohditko PIN-koodin? -kohdasta.
  6. Saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset vaihtamaan PIN-koodin.

Jos olet määrittänyt PIN1-koodin elokuvavuokraamoon, sen palautus onnistuu, kun olet kirjautunut Telia Play -sovellukseen tai osoitteeseen teliaplay.fi.

  1. Valitse "Profiili 1" tai oman profiilisi nimi.
  2. Mene profiilin asetuksiin.
  3. Valitse PIN-koodi ostoille -kohdassa Vaihda.
  4. Paina Unohditko PIN-koodin? -kohdasta.
  5. Saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset vaihtamaan PIN-koodin.

Jos et pääse tiliin liitettyyn sähköpostiin, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Käytä tätä ohjetta, jos sinulla on Telia Play -boksi laajakaistalla -palvelu.

Minun Teliassa voit tilata uuden PIN-koodin unohtuneen tilalle:

  1. Kirjaudu Minun Teliaan liittymän omistajana.
  2. Etsi Liittymäni ja palveluni -sivulta Telia Play -boksi laajakaistalla ja paina sen kohdalla olevaa Hallinnoi tilausta -painiketta.
  3. Tilauksen tiedot -otsikon alta löydät kohdan Aktivointitunnus.
  4. Voit tilata uuden PIN-koodin klikkaamalla Tilauksen hallinta -otsikon alta kohtaa Tilaa PIN-koodi tai salasana.

Kirjaudu sisään

Voit aina olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.

 0600 10 100

(2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava min + mpm/pvm)
 

Varaa soittoaika
Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.