Voit irtisanoa kaapeli-TV:lle tilattuja kanavapaketteja ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Huomaathan, että kanavapaketin irtisanominen ei irtisano kaapeli-TV-liittymää tai kaapelikorttia.
Telia Play -boksi
Telia Playn irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Voit irtisanoa palvelun helposti chatbotin avulla:
Sinun tarvitsee olla kirjautunut Minun Teliaan liittymän omistajana. Jos et vielä ole, tee se nyt: Kirjaudu
Avaa alla olevasta napista chat ja seuraa ohjeita. Vaihtoehtoisesti voit avata chatin sivun oikeasta laidasta ja kirjoittaa viestikenttään "Haluan irtisanoa Telia Playn". Irtisano chatissa
Jos käytössäsi on vain Telia Play -sovellus, sitä ei varsinaisesti tarvitse irtisanoa, sillä sovellus ja käyttäjätunnus ovat maksuttomia. Muista kuitenkin huolehtia sovellukselle tilaamiesi kanavapakettien irtisanomisesta.
Huomioithan myös, että Telia Play -tunnukselle omaksi ostetut elokuvat ovat tunnuskohtaisia. Jos pyydät tunnuksen poiston asiakaspalvelustamme, ostamasi elokuvat katoavat, eikä niitä saa takaisin jos joskus päätät luoda uuden Telia Play -unnuksen.
Kaapelikortti
Voit irtisanoa kaapelikortin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Kaapelikortin irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Irtisanomisen jälkeen voit hävittää kaapelikortin energiajätteenä.
Jos haluat edelleen katsoa kaapelikortin korttikanavia, lopeta vain kanavapaketit ja jatka pelkän kaapelikortin tilausta.
Kaapeli-TV-liittymä
Voit irtisanoa kaapeli-TV-liittymän ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Kaapeli-TV-liittymän irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Huomioithan nämä seikat:
Kaapeli-TV-liittymä mahdollistaa television katsomisen usean antennipistokkeen kautta yhtä aikaa sekä kanavapakettien tilaamisen kaapelikortille.
Jos sinulla on kaapelilaajakaista, myös se lakkaa toimimasta.
Kaapeliverkon liittymismaksua ei palauteta irtisanomistilanteissa.
Jos haluat katsoa televisiota jatkossakin, tarvitset toisen tv-lähetysten vastaanottotavan. Tutustu television katselutapoihin verkkokaupassamme.
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
Minun Telia
Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.