Telia Play -boksin kaukosäädin

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Telia Play -palvelun digiboksin kaukosäätimen malli riippuu digiboksin mallista. Löydät kattavat ohjeet kunkin kaukosäätimen käyttöön digiboksien mallikohtaisista ohjeista:

Lisäksi listasimme tähän ohjeeseen muutamia yleisiä vinkkejä kaukosäätimen ongelmatilanteisiin.

Tarkista, että paristot ovat kaukosäätimessä kunnolla paikoillaan ja oikein päin. Voit myös kokeilla, alkaako kaukosäädin toimia, jos otat paristot hetkeksi irti kaukosäätimestä ja pistät ne sitten takaisin. Kokeile myös vaihtaa paristot uusiin.

Jos ongelma ei ollut paristoissa, katso mallikohtaisista ohjeista lisää neuvoja:

Jos kaukosäädin on mennyt rikki, voit tilata uuden ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kaukosäätimen paristokotelo löytyy kaukosäätimen alapuolelta takaa. Paristokotelon kansi avautuu, kun liu’utat sitä kaukosäätimen takaosaa kohti. Joissain malleissamme on paristokotelon kannessa kohokuviona pieni nuoli, joka osoittaa suunnan johon kansi aukeaa. Jos avaaminen ei meinaa onnistua, kokeile näitä vinkkejä:

Ota kaukosäädin käteen niin, että näppäimet ovat alaspäin ja kaukosäädin osoittaa sinua kohti. Kaukosäätimen alapinnalla näkyy raja siinä kohdassa, jossa paristokotelon kansi on. Pidä kaukosäätimestä kiinni vaikka molemmin käsin niin, että peukalosi ovat kannen päällä. Paina kantta peukaloilla kevyesti alaspäin ja työnnä sitä sitten itsestäsi poispäin, tai nuolen osoittamaan suuntaan jos kannessa on nuolimerkintä. Näin kannen pitäisi liukua pois paikoiltaan. Kannen avaamisen ei pitäisi vaatia kohtuutonta voimankäyttöä. Jos kädet meinaavat liukua kaukosäätimellä, etkä saa kunnon otetta, nahkahanskat voivat auttaa.

Jos epäilet, että paristokotelon kansi on vioittunut eikä siksi aukea, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Telia Helppi apunasi
Jos tarvitset apua käyttöön ja asennukseen liittyvissä asioissa, soita Telia Helppiin. Palvelemme sinua arkisin klo 8–20 ja arkilauantaisin klo 9–16.30. Voit myös varata asennusajan haluamallesi ajankohdalle.
0600 10 100
(2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava min + mpm/pvm)
Lue lisää Telia Helpistä
Lisää samasta aiheesta

Arris 4302W -digiboksin käyttöohjeet

Arris 5305 -digiboksin käyttöohjeet

SDMC DV8919 -digiboksin käyttöohjeet

Telia Play -boksin käyttöönotto ja asennus

Digiboksin usein kysytyt kysymykset

Telia Play -boksin ongelmatilanteet

Unohtunut Telia Play -käyttäjätunnus tai -salasana

Unohtunut Telia Playn PIN-koodi

Telia Playn PIN-koodi ja lapsilukko

Telia Play -virhekoodit

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.

 0600 10 100

(2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava min + mpm/pvm)
 

Varaa soittoaika
Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.