Unohditko Telia Play -käyttäjätunnuksesi tai salasanasi? Ei hätää, täältä löydät ohjeet tilanteen selvittämiseen.
Unohtunut Telia Play -käyttäjätunnus tai -salasana
Käyttäjätunnus hukassa
- Kirjaudu Minun Teliaan.
- Valitse Liittymäni ja palveluni -sivulta se Telia Play -tilaus, jonka käyttäjätunnuksen haluat tarkistaa.
- Katso Tilauksen tiedot -kohdan alta Käyttäjätunnus.
Salasana hukassa
- Mene nettiselaimella osoitteeseen login.teliaplay.fi/forgot-password.
- Kirjoita kenttään käyttäjätunnuksesi, joka voi olla sähköpostiosoitteesi tai itse määrittelemäsi tunnus. Klikkaa sitten Lähetä-painiketta.
- Saat muutaman minuutin kuluessa Telia Play -käyttäjätiliin liitettyyn sähköpostiisi salasanan vaihtolinkin, joka on voimassa 10 minuuttia.
Jos olet unohtanut salasanasi, voit uusia salasanan sähköpostiin saapuvan linkin avulla.
Jos et muista käyttäjätunnustasi, voit tarkistaa sen Minun Teliasta tai sähköpostiin lähetettävän viestin avulla. Jos et pääse tiliin liitettyyn sähköpostiin, voit palauttaa Telia Play -tunnuksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Salasanan asettaminen uudelleen sähköpostin avulla
- Avaa Telia Play -sovellus ja valitse sen vasemmasta alalaidasta Tunnukset hukassa? -kohta. Sovelluksen sijaan voit myös mennä nettiselaimella osoitteeseen login.teliaplay.fi/forgot-password.
- Kirjoita kenttään käyttäjätunnuksesi, joka voi olla sähköpostiosoitteesi tai itse määrittelemäsi tunnus. Klikkaa sitten Lähetä-painiketta. Jos et muista käyttäjätunnustasi, katso alta ohje sen tarkistamiseen.
- Saat muutaman minuutin kuluessa Telia Play -käyttäjätiliin liitettyyn sähköpostiisi salasanan vaihtamista varten linkin, joka on voimassa 10 minuuttia.
- Voit nyt kirjautua Telia Play -sovellukseen Telia Play -käyttäjätunnuksella ja valitsemallasi salasanalla.
Käyttäjätunnuksen tarkistaminen
Voit tarkistaa Telia Play -käyttäjätunnuksen Minun Teliassa tai sähköpostiin saapuvalla viestillä.
Tarkista käyttäjätunnus Minun Teliasta:
- Mene kirjautumisen jälkeen Liittymäni ja palveluni -sivulle.
- Valitse Telia Play -sovelluksen kohdalla Hallinnoi tilausta.
- Näet käyttäjätunnuksesi tilauksen tiedoissa.
Tarkista käyttäjätunnus sähköpostiin lähetettävän viestin avulla:
- Mene osoitteeseen teliaplay.fi.
- Valitse Kirjaudu ja sitten Unohtuiko käyttäjätunnus tai salasana ja sitten Unohtuiko käyttäjätunnuksesi?.
- Syötä sähköpostiosoitteesi ja valitse Lähetä.
- Sähköposti tulee muutaman minuutin kuluessa ja sisältää Telia Play -käyttäjätunnuksesi. Muista tarkistaa tarvittaessa roskapostikansio.
Haluatko muuttaa tiliin liitettyä sähköpostiosoitetta tai tarvitsetko lisää apua? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos olet kirjautunut Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen, aloita keskustelu asiakaspalvelumme kanssa sivun oikean laidan chat-painikkeesta.
Etkö vielä löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Telia Helppi
Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.
0600 10 100
(2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava min + mpm/pvm)
Chat
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
Telia somessa
Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
Telia Facebookissa
Telia X:ssä
Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.
Yhteisöön