Usein kysyttyä MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteesta

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tämä ohje koskee meillä myynnissä olevan MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteen Netflix-palvelua. Ohjeelta löydät vastaukset yleisimpiin tuotteeseen liittyviin kysymyksiin.

Tilauksen aktivointiin ja laskutukseen liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä meidän asiakastukeemme. MTV Katsomo -käyttäjätunnuksista ja suoratoistopalvelun käyttöön liittyvistä kysymyksistä voit olla yhteydessä MTV Katsomon asiakastukeen. Netflix-käyttäjätunnuksiin ja suoratoistopalvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä Netflixin asiakastukeen.

MTV Katsomon salasanan unohtuessa voit tilata uuden osoitteessa mtv.fi.

Jos Netflixin salasana on unohtunut, voit tilata uuden osoitteessa netflix.com/fi.

  • Tarkista, että kaikki sähköpostiosoitteen kirjaimet on kirjoitettu pienillä kirjaimilla.
  • Tarkista, ettei käyttäjätunnustasi ennen tai sen jälkeen ole ylimääräisiä välilyöntejä.
  • Tarkista ettei caps lock eli automaattiset isot kirjaimet ole päällä salasanaa kirjoittaessa.
  • Ethän käytä automaattista tekstinsyöttöä tai -täyttöä, vaan kirjoita tunnukset itse.
  • Jos on mahdollista, ettet muista salasanaasi, tilaa salasanan vaihtolinkki Netflixin sivuilta.

MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteeseen kuuluu automaattisesti Netflix Tupla -sopimus. Voit päivittää Perhe-sopimukseen tilauksen aktivoinnin yhteydessä tai jälkikäteen näin:

  1. Kirjaudu Minun Teliaan.
  2. Mene Liittymäni ja palveluni -sivulla kohtaan TV ja viihde, jonka alla olevasta Sisällöt-osiosta löydät MTV Katsomo+ ja Netflix -tilauksesi.
  3. Paina Hallinnoi tilausta -nappia.
  4. Paina Muuta tilausta -kohdasta.
  5. Valitse haluamasi tuote ja vahvista muutos.

Huomaathan, että Perhe-sopimuksen valitseminen nostaa palvelun kuukausihintaa.

Voit hallinnoida tilaustasi Minun Teliassa. Siellä pääset näkemään tilauksen tiedot ja tekemään muutoksia tilaukseesi.

MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteen irtisanomisaika on 14 vuorokautta.

Katso tarkemmat irtisanomisohjeet

Jos irtisanot MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteeseen oikeuttavan liittymän, MTV Katsomo+ -palvelu jatkuu kulloinkin voimassa olevaan normaalihintaan ja Netflix-palvelu päättyy.

Lue MTV Katsomo -suoratoistotuotteiden hinnoista

MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteen laskutusväli on kuukausi ja laskutus tapahtuu jälkikäteen.

Jos olet laajakaista-asiakkaamme, MTV Katsomo+ ja Netflix -tuote näkyy yleensä laajakaistalaskullasi. Mobiililiittymäasiakkaille ja myös joissain muissa tapauksissa lähetämme MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteesta erillisen laskun. Voit koota meiltä tulevat puhelin-, laajakaista- ja palvelulaskut yhdelle laskulle ottamalla käyttöön yhteislaskun.

Koska MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteeseen on yhdistetty kaksi suosittua suoratoistopalvelua, näet laskullasi MTV Katsomon ja Netflixin erillisinä riveinä. MTV Katsomon rivillä hinta on 0 €/kk.  MTV Katsomo+ ja Netflix Tupla/Perhe -rivillä näet koko tuoteyhdistelmän kuukausihinnan.

Voit hallinnoida tilaustasi ja laskujasi Minun Teliassa.

Voit vaihtaa käyttäjätiliin liitetyn sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron Netflixin sivuilla. Kirjaudu ja mene oman profiilikuvakkeesi kautta valikkoon, josta löydät tilin asetukset (Account). Aukeavalla sivulla voit vaihtaa sähköpostiosoitteen (Change account email) tai puhelinnumeron (Change phone number).

Tilattuasi tuotteen, saat kaksi sähköpostia, joista löydät henkilökohtaiset aktivointilinkkisi sekä MTV Katsomo+:lle että Netflixille. Linkkien kautta pääset nettisivuille, joilla palvelut aktivoidaan. Jos sähköpostit ovat hukassa, voit aktivoida suoratoistopalvelut myös Minun Teliassa Liittymäni ja palveluni -sivulla.

Katso tarkemmat ohjeet MTV Katsomo+ ja Netflix -aktivointiohjeesta.

Netflixin katselu onnistuu mm. tietokoneella, mobiililaitteilla, tableteilla ja älytelevisiolla sekä Telia Play -boksin malleilla SDMC DV8919 ja Arris 4302.

Lue laitteista tarkemmin Netflixin sivuilta

Tupla-sopimuksella voit katsoa Netflixiä kahdella ja Perhe-sopimuksella neljällä laitteella samanaikaisesti.

MTV Katsomo+ ja Netflix -tuote on tarjolla vain liittymäasiakkaillemme. Liittymäasiakkaan etuihin ovat oikeutettuja Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on käytössään kuukausilaskutteinen puhelinliittymä, mobiilinetti tai kiinteä laajakaista.

Yritysliittymäasiakkaat eivät ole oikeutettuja liittymäasiakkaan etuihin.

Voit antaa Netflixin sovelluksesta ja sisällöistä palautetta Netflixin asiakastuessa.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.