MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteen irtisanominen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tämä ohje koskee meillä myynnissä olevan MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteen Netflix-palvelua.

Voit hallinnoida MTV Katsomo+ ja Netflix -tilaustasi helposti Minun Teliassa, asiakaspalvelussa tai Telia Kaupassa. Irtisanomisaika on 14 vuorokautta.

MTV Katsomo+ ja Netflix -tuote on tarjolla vain liittymäasiakkaillemme. Huomioithan, että jos irtisanot tuotteeseen oikeuttavan liittymän, siirryt maksamaan MTV Katsomo+:sta sille määriteltyä hintaa ja Netflixin katseluoikeus päättyy.

Lue lisää tuotteiden hinnoista

MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteen irtisanominen onnistuu helposti Minun Teliassa.

Kirjaudu

  1. Kirjauduttuasi mene Liittymäni ja palveluni -sivulla kohtaan TV ja viihde, jonka alta löydät Sisällöt-osion, jossa MTV Katsomo+ ja Netflix -tilauksesi on.
  2. Paina tilauksen kohdalla olevaa Hallinnoi tilausta -nappia.
  3. Tuotteen oma sivu avautuu. Valitse siinä Lopeta nykyinen tilaus.
  4. Varmistamme, että olet varma tilauksen lopettamisesta, sekä tiedustelemme syytä irtisanomiseen. Valitse syistä sopivin ja sitten Kyllä, olen varma.
  5. Kun palaat irtisanomisen jälkeen takaisin Liittymäni ja palveluni -sivulle, irtisanotun palvelun kohdalla näkyy Tilaus käsittelyssä -teksti. Hallinnoi tilausta -nappia uudelleen painamalla voit tarkistaa tilauksen viimeisen voimassaolopäivän. Voit katsella MTV Katsomo+:n ja Netflixin sisältöjä mainittuun päivään saakka.

Huom! Jos sinulla on ollut MTV Katsomo+ ja Netflix -tilaustasi ennen pelkkä Netflix, sinun täytyy lisäksi päättää, haluatko jatkaa Netflix-tilaustasi edelleen Netflixin kanssa.

Lue lisää

Jos sinulla on ollut MTV Katsomo+ ja Netflix -tilaustasi ennen Netflix-tilaus, saat yhdistelmäpaketin irtisanottuasi Netflixiltä sähköpostin. Siinä Netflix tiedustelee, haluatko jatkaa Netflix-tilaustasi aiemmalla maksutavalla, vai irtisanoa tilauksesi kokonaan. MTV Katsomo+:n osalta vastaavaa tilannetta ei ole, vaan tämä koskee vain Netflixiä.

Jos haluat irtisanoa Netflixin kanssa olevan tilauksesi, toimi näin: 

  1. Mene nettiselaimella osoitteeseen netflix.com/fi.
  2. Kirjaudu sisään Netflix-käyttäjätunnuksellasi.
  3. Mene oikeasta yläkulmasta muokkaamaan tiliäsi (Tili tai Account).
  4. Irtisano tilaus (Peruuta jäsenyys tai Cancel membership).

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.