Tästä ohjeesta löydät vastaukset tavallisimpiin MTV Katsomo -suoratoistopalveluun liittyviin kysymyksiin.
Tilauksen aktivointiin ja laskutukseen liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä Telian asiakastukeen. MTV Katsomo -käyttäjätunnuksiin ja suoratoistopalvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä MTV Katsomon asiakastukeen.
Yritän kirjautua MTV Katsomoon ja saan ilmoituksen, että sähköpostiosoite tai salasana on väärin. Mitä teen?
Jos et ole varma käyttäjätunnuksestasi, etsi MTV Katsomon rekisteröitymisen vahvistusviesti sähköpostilaatikostasi.
Tarkista, että sähköpostiosoitteen kaikki kirjaimet on kirjoitettu pienillä kirjaimilla.
Tarkista, ettei käyttäjätunnustasi ennen tai sen jälkeen ole ylimääräisiä välilyöntejä.
Tarkista, ettei caps lock (automaattiset isot kirjaimet) ole vahingossa päällä salasanaa kirjoittaessa.
Ethän käytä automaattista tekstinsyöttöä tai -täyttöä, vaan kirjoita tunnukset itse.
Jos on mahdollista, että et muista salasanaasi, tilaa salasanan vaihtolinkki sähköpostiisi täältä.
Tarkista myös, että et yritä kirjautua sisään operaattoritunnuksilla.
Miten muutan tai irtisanon tilauksen?
Voit hallinnoida tilaustasi Minun Teliassa. Siellä pääset näkemään tilauksen tiedot ja tekemään siihen muutoksia. Voit esimerkiksi vaihtaa tilaamasi MTV Katsomo -tuotteen toiseen tai tilata lisää MTV Katsomo -tuotteita.
MTV Katsomo -tuotteiden irtisanomisaika on 14 vuorokautta.
Jos olet tilannut liittymäasiakkaanamme MTV Katsomo -tuotteen etuhintaan ja irtisanot etuhintaan oikeuttavan Telian liittymän, siirryt maksamaan MTV Katsomo -tuotteen normaalihintaa.
MTV Katsomo -tuotteiden laskutusväli on kuukausi ja laskutus tapahtuu jälkikäteen.
Jos olet laajakaista-asiakkaamme, MTV Katsomo -tuote näkyy yleensä laajakaistalaskullasi. Mobiililiittymäasiakkaille ja myös joissain muissa tapauksissa lähetämme MTV Katsomo -tuotteesta erillisen laskun. Voit halutessasi koota kaikki laskut yhteen kytkemällä yhteislaskun päälle Minun Teliassa. Tällöin saat puhelin-, laajakaista- ja palvelulaskut yhdelle laskulle.
Miten tulkitsen MTV Katsomo -suoratoistopalvelun laskua?
Ensimmäinen lasku MTV Katsomo -suoratoistopalvelusta tulee mahdollisen maksuttoman kauden päätyttyä. Sillä saattaa näkyä vajaa kuukausihinta tai useamman kuukauden maksu. Pienin mahdollinen laskutettava summa on 5 €. Mikäli laskullasi on vain MTV Katsomo -tuote, jonka hinta on alle 5 €, saat kerralla laskun useammalta kuukaudelta.
Suurin osa MTV Katsomo -suoratoistopalvelun tilauksista laskutetaan yhteislaskulla muiden meiltä tilattujen tuotteiden kanssa, jolloin MTV Katsomo näkyy laskulla omana rivinään. Jos lasku tulee erikseen ja haluat sen samamaan muiden tilaamiesi palveluiden kanssa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Voit hallinnoida MTV Katsomo -tilaustasi ja laskujasi Minun Teliassa.
Mitä eroa on Telian ja MTV Katsomon tunnuksilla?
Kun olet ottanut käyttöön MTV Katsomo -tuotteen, sinulla on MTV Katsomo -käyttäjätunnus. Sillä pääset kirjautumaan MTV Katsomo -sovellukseen ja mtv.fi-verkkosivuille katsomaan MTV Katsomon sisältöjä.
Jos käytössäsi on Telia Play -boksi tai Telia Play -sovellus, sinulla on Telia Play -käyttäjätunnus, joka on valitsemasi käyttäjänimi tai sähköpostiosoitteesi. Voit tarkistaa käyttäjätunnuksesi Minun Teliasta. Boksilla voit myös käyttää MTV Katsomo -sovellusta, johon kirjaudutaan MTV Katsomo -käyttäjätunnuksilla.
Miten voin vaihtaa käyttäjätunnukseni?
Voit vaihtaa käyttäjätunnuksen osoitteessa mtv.fi.
Kirjaudu sisään ja klikkaa sivun oikeassa yläkulmassa näkyviä nimikirjaimiasi.
Avaa kohta Käyttäjätilin tiedot.
Klikkaa Muokkaa-painiketta sähköpostiosoitteesi vieressä, niin pääset syöttämään haluamasi sähköpostiosoitteen vanhan tilalle.
Miten aktivoin tilauksen?
Kun olet tilannut MTV Katsomo -tuotteen, saat sähköpostiisi henkilökohtaisen aktivointilinkin. Linkin kautta pääset MTV Katsomon verkkosivulle, jossa tuote aktivoidaan ja käyttäjätunnus valitaan. Voit aktivoida MTV Katsomo -tilauksesi myös Minun TeliassaLiittymäni ja palveluni -sivulla.
Ketkä ovat oikeutettuja liittymäasiakkaiden etuihin?
Etuhintoihin ovat oikeutettuja Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on käytössään kuukausilaskutteinen puhelinliittymä, mobiilinetti tai kiinteä laajakaista. Telia Dot -liittymäasiakkaille on saatavilla vastaavia etuja Telia Dot -myyntikanavien asiakaspalvelun kautta.
Yritysliittymäasiakkaat eivät ole oikeutettuja liittymäasiakkaan etuhintoihin.
Kuuluvatko BritBox-sarjat tilaukseeni?
BritBoxin brittiläiset sarjat eivät kuulu mainoksia sisältäviin tuotteisiin, mutta ne kuuluvat MTV Katsomo+ ja MTV Katsomo+ Urheilu -tuotteisiin. Jos siis haluat katsoa BritBoxin sarjoja MTV Katsomosta, tarvitset MTV Katsomo+ tai MTV Katsomo+ Urheilu -suoratoistotuotteen.
Kun sinulla on Telia Play -boksi tai -sovellus ja siihen tilattuna jokin viihdettä sisältävistä, mainoksettomista MTV Katsomo -kanavapaketeistamme, näet BritBoxin brittiläiset sarjat MTV Katsomo -suoratoistopalvelusta.
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Minun Telia
Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.