MTV Katsomo ja Max -suoratoistopalvelun ohjeet

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tämä ohje käsittelee MTV Katsomo+ ja Max -tuotetta. Tarkemmat ohjeet palveluiden käytöstä löydät asiakastukemme muista ohjeista.
 

Liittymäasiakkaanamme voit tialta MTV Katsomo ja Max -suoratoistotuotteet yhdessä edullisemmin. Onko sinulle mieluisin paketti täyttä viihdettä vai laitetaanko mukaan myös urheilua? Tarjolla on kaksi eri vaihtoehtoa:

  • MTV Katsomo+ mainoksilla ja Max Basic – Runsaasti viihdettä sekä MTV Katsomolta että Maxilta! Molemmat sisältävät mainoksia.
  • MTV Katsomo+ mainoksilla ja Max Basic Sports – MTV Katsomon runsas viihdesisältö sekä Maxin laaja viihde- ja urheilukattaus. Molemmat sisältävät mainoksia.

MTV Katsomo+ ja Max -tuotteet ovat myynnissä vain liittymäasiakkaillemme. Jos sinulla on käytössäsi meiltä hankittu kuukausilaskutteinen puhelinliittymä, mobiilinetti tai kiinteä laajakaista, voit tilata tuotteen liittymäasiakkaan etuhintaan ilman määräaikaisuutta. Liittymäsopimuksen tulee olla omissa nimissäsi.

Tutustu ja tilaa

Yritysliittymäasiakkaat eivät ole oikeutettuja MTV Katsomo+ ja Max -tuotteeseen.

Voit tilata palvelun verkkokaupastamme, ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme tai piipahtamalla Telia Kaupassa.

Huomioithan, että suoratoistopalvelu kannattaa ottaa käyttöön pian tilaamisen jälkeen, sillä palvelu alkaa heti kerryttämään laskua tai kuluttamaan mahdollista maksutonta kokeilujaksoa.

Onko sinulla jo MTV Katsomo tai Max tilattuna?

Voit päivittää meiltä tilaamasi MTV Katsomo- tai Max-suoratoistopalvelun MTV Katsomo+ ja Max -yhdistelmätuotteeseen.

Jos sinulla on MTV Katsomo -suoratoistopalvelu suoraan MTV:n kautta tai Max-suoratoistopalvelun suoraan Maxilta, voit tilata meiltä yhdistelmätuotteen, jolloin vanha tilauksesi vaihtuu automaattisesti Telialle. Uudella tilauksellasi voit hyödyntää nykyisiä suoratoistopalvelun käyttäjätunnuksiasi tai luoda uudet tunnukset. 

Jos vanha MTV Katsomo- tai Max-tilauksesi on muualta kuin meiltä, muista tarkistaa palveluntarjoajan omat irtisanomisohjeet.

Lue lisää kummankin palvelun omista ohjeista:

MTV Katsomon aktivointi
Max-suoratoistopalvelun aktivointi

Lue lisää suoratoistopalvelujen käytöstä kummankin palvelun omista ohjeista:

MTV Katsomon käyttöönotto ja käyttö
Max-suoratoistopalvelun käyttöönotto ja käyttö

Vaihtaminen toiseen MTV Katsomo ja Max -tuotteeseen
  • Vaihto MTV Katsomo+ mainoksilla ja Max Basic -tuotteesta MTV Katsomo+ mainoksilla ja Max Basic Sports -tuotteeseen: Vaihdos tapahtuu heti.
  • Vaihto MTV Katsomo+ mainoksilla ja Max Basic Sports -tuotteesta MTV Katsomo+ mainoksilla ja Max Basic -tuotteeseen: Vaihtoaika on 14 vuorokautta. Urheilua sisältävä versio on siis katsottavissasi vielä kaksi viikkoa, ja tältä ajalta myös laskutetaan siitä, jonka jälkeen tilaus päivittyy versioon, jossa ei ole urheilua.
  1. Kirjaudu Minun Teliaan liittymän omistajana.
    Kirjaudu

  2. Mene Liittymäni ja palveluni -sivulla kohtaan TV ja Viihde. Sen alta löydät Sisällöt-osion, jossa on MTV Katsomo ja Max -tilauksesi. 

  3. Klikkaa palvelun kohdalla Hallinnoi tilausta -painiketta.
  4.  Paina kohdasta Muuta tilausta.
  5. Paina haluamasi tuotteen kohdalla Valitse tuote ja viimeistele sitten vaihto.
Vaihtaminen pelkkään MTV Katsomoon tai Maxiin

Jos haluat vaihtaa tilauksesi MTV Katsomo ja Max -tilauksesta pelkkään MTV Katsomoon tai Maxiin, irtisano ensin nykyinen MTV Katsomo ja Max -tilauksesi. Palvelulla on 14 vuorokauden irtisanomisaika. Tilaa sitten haluamasi suoratoistopalvelu.

Katso ohje irtisanomiseen

MTV Katsomon tilaaminen
Maxin tilaaminen
 

Voit hallinnoida suoratoistotuotteitasi helposti Minun Teliassa, asiakaspalvelussa ja Telia Kaupassa. MTV Katsomo ja Max -tuotteiden irtisanomisaika on 14 vuorokautta.

Huomioithan, että jos olet tilannut liittymäasiakkaanamme MTV Katsomo ja Max -tuotteen etuhintaan ja irtisanot etuhintaan oikeuttavan Telian liittymän, siirryt maksamaan molemmista suoratoistopalveluista niiden normaalihintaa.

Lue lisää MTV Katsomon hinnoista
Lue lisää Maxin hinnoista

Irtisanominen Minun Teliassa

MTV Katsomo ja Max -suoratoistotuotteen irtisanominen onnistuu helposti Minun Teliassa.

  1. Kirjaudu Minun Teliaan liittymän omistajana.
    Kirjaudu
  2. Mene Liittymäni ja palveluni -sivulla kohtaan TV ja viihde. Sen alta löydät Sisällöt-osion, jossa on MTV Katsomo ja Max -tilauksesi.
  3. Klikkaa irtisanottavan palvelun kohdalla Hallinnoi tilausta.
  4. Valitse irtisanottavan tilauksen sivulla Lopeta nykyinen tilaus.
  5. Varmistamme, että olet varma tilauksen lopettamisesta, sekä tiedustelemme syytä irtisanomiseen. Valitse syistä sopivin ja sitten Kyllä, olen varma.
  6. Kun palaat irtisanomisen jälkeen takaisin Liittymäni ja palveluni -sivulle, irtisanotun tilauksen kohdalla näkyy Tilaus käsittelyssä -teksti. Hallinnoi tilausta -nappia painamalla pääset tarkistamaan tilauksen viimeisen voimassaolopäivän, johon asti voit katsella palvelun sisältöjä.
     

Useimpiin kysymyksiin löydät tiedon MTV Katsomon sekä Maxin omista ohjeista:

Miten MTV Katsomo ja Max -suoratoistotuotteen laskutus tapahtuu?

MTV Katsomo ja Max -tuotteiden laskutusväli on kuukausi ja laskutus tapahtuu jälkikäteen.

Jos olet laajakaista-asiakkaamme, suoratoistotuote näkyy yleensä laajakaistalaskullasi. Mobiililiittymäasiakkaille ja myös joissain muissa tapauksissa lähetämme MTV Katsomo ja Max -tuotteesta erillisen laskun. Voit halutessasi koota kaikki laskut yhteen kytkemällä yhteislaskun päälle Minun Teliassa. Tällöin saat puhelin-, laajakaista- ja palvelulaskut yhdelle laskulle.

Miten tulkitsen MTV Katsomo ja Max -suoratoistotuotteen laskua?

Ensimmäisellä laskulla saattaa näkyä vajaa kuukausihinta tai useamman kuukauden maksu (pienin mahdollinen laskutettava summa on 5 €). MTV Katsomo -suoratoistotuote sekä Max-suoratoistotuote näkyvät laskulla omina riveinään ja niiden yhteen laskettu summa on MTV Katsomo ja Max -palvelun hinta. 

Suurin osa MTV Katsomo ja Max -suoratoistopalvelun tilauksista laskutetaan yhteislaskulla muiden meiltä tilattujen tuotteiden kanssa. Jos lasku tulee erikseen ja haluat sen samaan muiden palveluidesi kanssa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voit hallinnoida MTV Katsomo -tilaustasi ja laskujasi Minun Teliassa.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.