Varmista paikkasi kotikatsomosta Liiga-kaudelle 2024–2025. Lue lisää

Usein kysyttyä Max-suoratoistopalvelusta

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tästä ohjeesta löydät vastaukset tavallisimpiin Max-suoratoistopalveluun liittyviin kysymyksiin.

Tilauksen aktivointiin ja laskutukseen liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä Telian asiakastukeen. Max-käyttäjätunnuksiin ja palvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä otathan yhteyttä Maxin asiakastukeen.

Voit tilata uuden salasanan osoitteessa max.com.

  • Jos et ole varma käyttäjätunnuksestasi, etsi Maxin rekisteröitymisen vahvistusviesti sähköpostilaatikostasi.
  • Tarkista, että sähköpostiosoitteen kaikki kirjaimet on kirjoitettu pienillä kirjaimilla.
  • Tarkista, ettei käyttäjätunnusta ennen tai sen jälkeen ole ylimääräisiä välilyöntejä. 
  • Tarkista, ettei caps lock (automaattiset isot kirjaimet) ole vahingossa päällä. 
  • Ethän käytä automaattista tekstinsyöttöä, vaan kirjoita tunnukset itse.
  • Jos olet unohtanut salasanasi, tilaa salasanan vaihtolinkki sähköpostiisi täältä. 
  • Tarkista, että et yritä kirjautua sisään operaattoritunnuksilla.

Voit hallinnoida tilaustasi Minun Teliassa. Siellä voit tarkastella tilauksesi tietoja ja tehdä muutoksia. Voit esimerkiksi vaihtaa tilaamasi Max-tuotteen toiseen tai tilata lisää Max-tuotteita.

Max-tuotteiden irtisanomisaika on 14 vuorokautta.

Katso irtisanomisohjeet

Jos sinulla on Max-tuote liittymäasiakkaan etuhintaan, mutta irtisanot etuun oikeuttavan liittymän, siirryt maksamaan Max-tuotteen normaalihintaa.

Lue lisää Maxin hinnoista

Max-tuotteiden laskutusväli on kuukausi ja laskutus tapahtuu jälkikäteen.

Jos olet laajakaista-asiakkaamme, Max näkyy yleensä laajakaistalaskullasi. Mobiililiittymäasiakkaille ja myös joissain muissa tapauksissa lähetämme Max-tuotteesta erillisen laskun. Voit halutessasi koota kaikki laskut yhteen ottamalla käyttöön yhteislaskun.

Ensimmäinen lasku Max-suoratoistopalvelusta tulee mahdollisen maksuttoman kauden päätyttyä. Laskulla saattaa näkyä vajaa kuukausihinta tai useamman kuukauden maksu.

Suurin osa Max-suoratoistopalvelun tilauksista laskutetaan muiden meiltä tilattujen tuotteiden kanssa samalla laskulla, jolloin Max näkyy laskulla omana rivinään. Jos lasku tulee erikseen ja haluat sen samamaan muiden tilaamiesi palveluiden kanssa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos Max on tilattu osana Telia Play -yhdistelmätuotetta, Maxin hinta näkyy Telia Playn kanssa samalla rivillä ja Maxin rivillä hintana näkyy 0 €.  

Voit hallinnoida Max -tilaustasi ja laskujasi Minun Teliassa.

Kun olet ottanut käyttöön Max-tuotteen, sinulla on Max-käyttäjätunnus. Sillä pääset kirjautumaan Max-sovellukseen ja  max.com-verkkosivuille.

Jos käytössäsi on Telia Play -boksi tai Telia Play -sovellus, sinulla on Telia Play -käyttäjätunnus, joka on valitsemasi käyttäjänimi tai sähköpostiosoitteesi. Voit tarkistaa käyttäjätunnuksesi Minun Teliasta. Boksilla voit myös käyttää Max-sovellusta, johon kirjaudutaan Max-käyttäjätunnuksella. 

Siirry Max -tuotteiden tilaus- ja aktivointiohjeeseen

Maxin katselu onnistuu tietokoneilla, mobiililaitteilla, tableteilla, älytelevisioilla sekä Telia Play -boksilla.

Lue laitteista tarkemmin Maxin sivulta

Jos tilauksesi on Max Premium tai Max Premium Sports, voit katsoa sisältöjä samanaikaisesti neljällä laitteella. Max Premium Sportsin liveurheilua voi katsoa kahdella laitteella.

Muilla Max-tuotteilla laitteiden määrä on kaksi.

Etuhintoihin ovat oikeutettuja Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on kuukausilaskutteinen puhelinliittymä, mobiilinetti tai kiinteä laajakaista.

Yritysliittymäasiakkaat eivät ole oikeutettuja liittymäasiakkaan etuhintoihin.

Sovellukseen tai sisältöön liittyen voit antaa palautetta Maxin asiakastuessa.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.