Tästä ohjeesta löydät vastaukset tavallisimpiin Max-suoratoistopalveluun liittyviin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Laitteita alehintaan nyt joka lähtöön – poimi omasi! Katso tarjoukset
Laitteita alehintaan nyt joka lähtöön – poimi omasi! Katso tarjoukset
Tästä ohjeesta löydät vastaukset tavallisimpiin Max-suoratoistopalveluun liittyviin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Voit tilata uuden salasanan osoitteessa max.com.
Voit hallinnoida tilaustasi Minun Teliassa. Siellä voit tarkastella tilauksesi tietoja ja tehdä muutoksia. Voit esimerkiksi vaihtaa tilaamasi Max-tuotteen toiseen tai tilata lisää Max-tuotteita.
Max-tuotteiden irtisanomisaika on 14 vuorokautta.
Jos sinulla on Max-tuote liittymäasiakkaan etuhintaan, mutta irtisanot etuun oikeuttavan liittymän, siirryt maksamaan Max-tuotteen normaalihintaa.
Max-tuotteiden laskutusväli on kuukausi ja laskutus tapahtuu jälkikäteen.
Jos olet laajakaista-asiakkaamme, Max näkyy yleensä laajakaistalaskullasi. Mobiililiittymäasiakkaille ja myös joissain muissa tapauksissa lähetämme Max-tuotteesta erillisen laskun. Voit halutessasi koota kaikki laskut yhteen ottamalla käyttöön yhteislaskun.
Ensimmäinen lasku Max-suoratoistopalvelusta tulee mahdollisen maksuttoman kauden päätyttyä. Laskulla saattaa näkyä vajaa kuukausihinta tai useamman kuukauden maksu.
Suurin osa Max-suoratoistopalvelun tilauksista laskutetaan muiden meiltä tilattujen tuotteiden kanssa samalla laskulla, jolloin Max näkyy laskulla omana rivinään. Jos lasku tulee erikseen ja haluat sen samamaan muiden tilaamiesi palveluiden kanssa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos Max on tilattu osana Telia Play -yhdistelmätuotetta, Maxin hinta näkyy Telia Playn kanssa samalla rivillä ja Maxin rivillä hintana näkyy 0 €.
Voit hallinnoida Max -tilaustasi ja laskujasi Minun Teliassa.
Kun olet ottanut käyttöön Max-tuotteen, sinulla on Max-käyttäjätunnus. Sillä pääset kirjautumaan Max-sovellukseen ja max.com-verkkosivuille.
Jos käytössäsi on Telia Play -boksi tai Telia Play -sovellus, sinulla on Telia Play -käyttäjätunnus, joka on valitsemasi käyttäjänimi tai sähköpostiosoitteesi. Voit tarkistaa käyttäjätunnuksesi Minun Teliasta. Boksilla voit myös käyttää Max-sovellusta, johon kirjaudutaan Max-käyttäjätunnuksella.
Maxin katselu onnistuu tietokoneilla, mobiililaitteilla, tableteilla, älytelevisioilla sekä Telia Play -boksilla.
Jos tilauksesi on Max Premium tai Max Premium Sports, voit katsoa sisältöjä samanaikaisesti neljällä laitteella. Max Premium Sportsin liveurheilua voi katsoa kahdella laitteella.
Muilla Max-tuotteilla laitteiden määrä on kaksi.
Etuhintoihin ovat oikeutettuja Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on kuukausilaskutteinen puhelinliittymä, mobiilinetti tai kiinteä laajakaista.
Yritysliittymäasiakkaat eivät ole oikeutettuja liittymäasiakkaan etuhintoihin.
Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.
Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)
Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat
Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.
Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.