Tästä ohjeesta löydät vastaukset tavallisimpiin Max-suoratoistopalveluun liittyviin kysymyksiin.
Tilauksen aktivointiin ja laskutukseen liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä Telian asiakastukeen. Max-käyttäjätunnuksiin ja palvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä otathan yhteyttä Maxin asiakastukeen.
Yritän kirjautua Maxiin ja saan ilmoituksen, että sähköpostiosoite tai salasana on väärin. Mitä teen?
Jos et ole varma käyttäjätunnuksestasi, etsi Maxin rekisteröitymisen vahvistusviesti sähköpostilaatikostasi.
Tarkista, että sähköpostiosoitteen kaikki kirjaimet on kirjoitettu pienillä kirjaimilla.
Tarkista, ettei käyttäjätunnusta ennen tai sen jälkeen ole ylimääräisiä välilyöntejä.
Tarkista, ettei caps lock (automaattiset isot kirjaimet) ole vahingossa päällä.
Ethän käytä automaattista tekstinsyöttöä, vaan kirjoita tunnukset itse.
Jos olet unohtanut salasanasi, tilaa salasanan vaihtolinkki sähköpostiisi täältä.
Tarkista, että et yritä kirjautua sisään operaattoritunnuksilla.
Miten muutan tai irtisanon tilauksen?
Voit hallinnoida tilaustasi Minun Teliassa. Siellä voit tarkastella tilauksesi tietoja ja tehdä muutoksia. Voit esimerkiksi vaihtaa tilaamasi Max-tuotteen toiseen tai tilata lisää Max-tuotteita.
Max-tuotteiden laskutusväli on kuukausi ja laskutus tapahtuu jälkikäteen.
Jos olet laajakaista-asiakkaamme, Max näkyy yleensä laajakaistalaskullasi. Mobiililiittymäasiakkaille ja myös joissain muissa tapauksissa lähetämme Max-tuotteesta erillisen laskun. Voit halutessasi koota kaikki laskut yhteen ottamalla käyttöön yhteislaskun.
Miten tulkitsen Max-suoratoistopalvelun laskua?
Ensimmäinen lasku Max-suoratoistopalvelusta tulee mahdollisen maksuttoman kauden päätyttyä. Laskulla saattaa näkyä vajaa kuukausihinta tai useamman kuukauden maksu.
Suurin osa Max-suoratoistopalvelun tilauksista laskutetaan muiden meiltä tilattujen tuotteiden kanssa samalla laskulla, jolloin Max näkyy laskulla omana rivinään. Jos lasku tulee erikseen ja haluat sen samamaan muiden tilaamiesi palveluiden kanssa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos Max on tilattu osana Telia Play -yhdistelmätuotetta, Maxin hinta näkyy Telia Playn kanssa samalla rivillä ja Maxin rivillä hintana näkyy 0 €.
Voit hallinnoida Max -tilaustasi ja laskujasi Minun Teliassa.
Mitä eroa on Telian ja Maxin tunnuksilla?
Kun olet ottanut käyttöön Max-tuotteen, sinulla on Max-käyttäjätunnus. Sillä pääset kirjautumaan Max-sovellukseen ja max.com-verkkosivuille.
Jos käytössäsi on Telia Play -boksi tai Telia Play -sovellus, sinulla on Telia Play -käyttäjätunnus, joka on valitsemasi käyttäjänimi tai sähköpostiosoitteesi. Voit tarkistaa käyttäjätunnuksesi Minun Teliasta. Boksilla voit myös käyttää Max-sovellusta, johon kirjaudutaan Max-käyttäjätunnuksella.
Monellako laitteelta voin katsoa Maxia samaan aikaan?
Voit katsoa Maxia samanaikaisesti kahdelta eri laitteelta.
Ketkä ovat oikeutettuja liittymäasiakkaan etuihin?
Etuhintoihin ovat oikeutettuja Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on kuukausilaskutteinen puhelinliittymä, mobiilinetti tai kiinteä laajakaista.
Yritysliittymäasiakkaat eivät ole oikeutettuja liittymäasiakkaan etuhintoihin.
Missä voin antaa palautetta Max-sovelluksesta tai sisällöistä?
Sovellukseen tai sisältöön liittyen voit antaa palautetta Maxin asiakastuessa.
Minulla oli HBO Max – miten saan uuden Maxin käyttööni?
Vanha HBO Max ei päivity automaattisesti uuteen Max-suoratoistopalveluun. Tilaa uusi Max verkkokaupastamme, asiakaspalvelusta tai Telia Kaupasta. Voit aktivoida meiltä tilaamasi Maxin vanhalle HBO Max -tunnuksellesi.
Minulla on discovery+ -suoratoistopalvelu – miten saan Maxin käyttööni?
Voit jatkaa nykyisen discovery+:n katselua 30.6.2024 asti. Voit halutessasi irtisanoa discovery+ -tilauksesi ja tilata Max-suoratoistopalvelun vaikka heti.
Minulla on discovery-kanavapaketti Telia Play -palvelussa. Mitä sille tapahtuu?
Kanavapakettiin ei tule muutoksia. Voit jatkaa sen käyttöä kuten ennenkin.
Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.
Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
Chat
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.