Tämä ohje koskee Telialta ostettua Max-suoratoistopalvelua.
Maxista löydät katsottavaa – ikonisia sarjoja, menestysleffoja, kotimaisia alkuperäisuutuuksia ja odotettua liveurheilua. Meiltä saatavilla ovat seuraavat Max-tuotteet:
Max Standard – Huikea kattaus viihdettä
Max Standard Sports – Huikea kattaus viihdettä ja urheilua
Kun tilasit tuotteen, saat 15–30 minuutin kuluttua sähköpostin otsikolla Aktivoi Max-suoratoistopalvelu käyttöösi. Aloita tilauksen aktivointi klikkaamalla sähköpostissa olevaa linkkiä, josta pääset Maxin nettisivuille.
TAI
Vaihtoehtoisesti voit aktivoida Max-tilauksen Minun Teliassa. Liittymäni ja palveluni -sivulla näet Max-tilauksesi. Ota Max käyttöön -painikkeesta pääset aktivoimaan tilauksen.
Maxin aktivointisivu avautuu. Syötä pyydetyt tiedot ja valitse Luo tili.
Jos sähköpostillesi ei ole Max-tunnusta vielä, voit aloittaa katselun tietojen syöttämisen jälkeen.
Jos sähköpostillesi on jo Max-tunnus, sinua pyydetään vahvistamaan sähköpostiosoitteesi. Klikkaa Vahvista sähköpostiosoite, niin saat sähköpostiisi vahvistuskoodin jota tarvitset seuraavassa vaiheessa. Vahvista lopuksi, että haluat uuden tilauksen korvaavan vanhan tilauksen.
Valmista tuli! Voit aloittaa Maxin huippusisältöjen katselun.
Minun Teliassa Max saattaa näkyä aktivoimattomana muutaman tunnin ajan, vaikka tilaus on aktivoitu onnistuneesti.
Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.
Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
Chat
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.