Max-suoratoistopalvelun tilaaminen ja aktivointi

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tämä ohje koskee Telialta ostettua Max-suoratoistopalvelua.

Maxista löydät katsottavaa – ikonisia sarjoja, menestysleffoja, kotimaisia alkuperäisuutuuksia ja odotettua liveurheilua. Meiltä saatavilla ovat seuraavat Max-tuotteet:

  • Max Basic – Maxin runsas viihdesisältö. Sisältää mainoksia. Katso enintään kahdella laitteella.
  • Max Basic Sports – Maxin runsas viihdesisältö ja urheilua. Sisältää mainoksia. Katso enintään kahdella laitteella.
  • Max Standard – Huikea kattaus viihdettä. Katso enintään kahdella laitteella. 30 offline-latausta*.
  • Max Standard Sports – Huikea kattaus viihdettä ja urheilua. Katso enintään kahdella laitteella. 30 offline-latausta*.
  • Max Premium – Kaikki Maxin viihdesisällöt sekä live-kanavia. Katso enintään neljällä laitteella. 100 offline-latausta*.
  • Max Premium Sports – Kaikki Maxin viihde- ja urheilusisällöt sekä live-kanavia. Katso enintään neljällä laitteella. 100 offline-latausta*.

*Tiettyihin Max-tuotteisiin kuuluu reilu määrä offline-latauksia. Se tarkoittaa, että voit ladata sarjoja tai elokuvia laitteelle ja katsoa niitä myös ilman nettiyhteyttä.

Max Basic ja Max Standard -tuotteet ovat Full HD -kuvanlaadulla. Max Premium -tuotteissa on 4K UHD -kuvanlaatu.

Liittymäasiakkaanamme saat Max-tuotteet edullisemmin Telialta. Tutustu vaihtoehtoihin ja tilaa mieluinen tuote verkkokaupastammeasiakaspalvelusta tai Telia Kaupasta

Tutustu ja tilaa

Sisältöihin voi tutustua tarkemmin Maxin sivuilla.

Voit tilata Max-tuotteen verkkokaupastamme,  Telia Kaupasta tai asiakaspalvelumme kautta. 

Jos olet liittymäasiakkaamme, voit hyödyntää Max-tuotteiden etuhintoja.
Katso ajankohtaiset tiedot eduista

Tutustu ja tilaa

Huomioithan, että suoratoistopalvelu kannattaa ottaa käyttöön pian tilaamisen jälkeen, sillä palvelu alkaa heti kerryttämään laskua tai kuluttamaan mahdollista maksutonta kokeilujaksoa.

  1. Kun tilasit tuotteen, saat 15–30 minuutin kuluttua sähköpostin otsikolla Aktivoi Max-suoratoistopalvelu käyttöösi. Aloita tilauksen aktivointi klikkaamalla sähköpostissa olevaa linkkiä, josta pääset Maxin nettisivuille.


    TAI

    Vaihtoehtoisesti voit aktivoida Max-tilauksen Minun Teliassa. Liittymäni ja palveluni -sivulla näet Max-tilauksesi. Ota Max käyttöön -painikkeesta pääset aktivoimaan tilauksen.
  2. Maxin aktivointisivu avautuu. Syötä pyydetyt tiedot ja valitse Luo tili.
  3. Jos sähköpostillesi ei ole Max-tunnusta vielä, voit aloittaa katselun tietojen syöttämisen jälkeen.

    Jos sähköpostillesi on jo Max-tunnus, sinua pyydetään vahvistamaan sähköpostiosoitteesi. Klikkaa Vahvista sähköpostiosoite, niin saat sähköpostiisi vahvistuskoodin jota tarvitset seuraavassa vaiheessa. Vahvista lopuksi, että haluat uuden tilauksen korvaavan vanhan tilauksen.
  4. Valmista tuli! Voit aloittaa Maxin huippusisältöjen katselun.

Minun Teliassa Max saattaa näkyä aktivoimattomana muutaman tunnin ajan, vaikka tilaus on aktivoitu onnistuneesti.

Jos aktivoinnissa on ongelmia, otathan yhteyttä Telian asiakastukeen. Jos Max-käyttäjätunnuksen luominen ei onnistu, auttaa Maxin asiakastuki.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.