Max-suoratoistopalvelun tilaaminen ja aktivointi

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tämä ohje koskee Telialta ostettua Max-suoratoistopalvelua.

Maxista löydät katsottavaa – ikonisia sarjoja, menestysleffoja, kotimaisia alkuperäisuutuuksia ja odotettua liveurheilua. Meiltä saatavilla ovat seuraavat Max-tuotteet:

  • Max Standard – Huikea kattaus viihdettä
  • Max Standard Sports – Huikea kattaus viihdettä ja urheilua

Tarjoamme liittymäasiakkaillemme hintaetuja Max-tuotteista. Tutustu vaihtoehtoihin ja tilaa mieluinen tuote verkkokaupastammeasiakaspalvelusta tai Telia Kaupasta

Tutustu ja tilaa

Sisältöihin voi tutustua tarkemmin Maxin sivuilla.

Max-suoratoistopalvelun tilaaminen

Voit tilata Max-tuotteen verkkokaupastamme,  Telia Kaupasta tai asiakaspalvelumme kautta. 

Jos olet liittymäasiakkaamme, voit hyödyntää Max-tuotteiden etuhintoja.
Katso ajankohtaiset tiedot eduista

Tutustu ja tilaa

Max-suoratoistopalvelun aktivointi
  1. Kun tilasit tuotteen, saat 15–30 minuutin kuluttua sähköpostin otsikolla Aktivoi Max-suoratoistopalvelu käyttöösi. Aloita tilauksen aktivointi klikkaamalla sähköpostissa olevaa linkkiä, josta pääset Maxin nettisivuille.


    TAI

    Vaihtoehtoisesti voit aktivoida Max-tilauksen Minun Teliassa. Liittymäni ja palveluni -sivulla näet Max-tilauksesi. Ota Max käyttöön -painikkeesta pääset aktivoimaan tilauksen.
  2. Maxin aktivointisivu avautuu. Syötä pyydetyt tiedot ja valitse Luo tili.
  3. Jos sähköpostillesi ei ole Max-tunnusta vielä, voit aloittaa katselun tietojen syöttämisen jälkeen.

    Jos sähköpostillesi on jo Max-tunnus, sinua pyydetään vahvistamaan sähköpostiosoitteesi. Klikkaa Vahvista sähköpostiosoite, niin saat sähköpostiisi vahvistuskoodin jota tarvitset seuraavassa vaiheessa. Vahvista lopuksi, että haluat uuden tilauksen korvaavan vanhan tilauksen.
  4. Valmista tuli! Voit aloittaa Maxin huippusisältöjen katselun.

Minun Teliassa Max saattaa näkyä aktivoimattomana muutaman tunnin ajan, vaikka tilaus on aktivoitu onnistuneesti.

Jos aktivoinnissa on ongelmia, otathan yhteyttä Telian asiakastukeen. Jos Max-käyttäjätunnuksen luominen ei onnistu, auttaa Maxin asiakastuki.

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.