Max-suoratoistopalvelun käyttö

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tämä ohje koskee Telialta ostettua Max-suoratoistopalvelua.

Voit katsella Maxia nettiselaimella osoitteessa max.com tai Max-sovelluksella, jonka voit ladata puhelimelle, tabletille tai älytelevisiolle. Lisäksi Max-sovellus on valmiiksi asennettuna Telia Play -boksille

Löydät Max-sovelluksen käyttöönottoon, asetuksiin ja käyttöön vinkkejä myös osoitteesta max.com.

Onko palvelun aktivointi vielä tekemättä?
Katso Maxin aktivointiohjeet

Katselu nettiselaimella
  1. Avaa Chrome, Firefox, Safari tai Edge ja mene osoitteeseen max.com.
  2. Kirjaudu sisään Max-käyttäjätunnuksella, jotka valitsit kun aktivoit tilauksen.
  3. Valmista! Nyt voit aloittaa katselun.
Katselu puhelimella tai tabletilla sovelluksen kautta
  1. Asenna Max-sovellus laitteellesi sovelluskaupasta:
    Button text
    Button text
  2. Avaa sovellus ja kirjaudu sisään Max-käyttäjätunnuksella, jonka valitsit kun aktivoit tilauksen.
  3. Valmista! Nyt voit aloittaa katselun.
Katselu Telia Play -boksilla

Max-sovellus on valmiiksi asennettuna boksimalleilla Arris 5305 ja Arris 4302. Sovellus on saatavilla myös SDMC DV8919-boksille.

  1. Paina kaukosäätimen Koti-näppäintä, niin pääset Telia Playn pääsivulle.
  2. Siirry vasemmalle päävalikkoon ja siellä kohtaan Sovellukset.
  3. Jos käytössäsi on SDMC DV8919, eikä Max-sovellusta näy, voit asentaa sen Google Play Kaupasta. Tähän tarvitset Google-tilin. Lue lisää Google-tilistä ja Google Play Kaupasta täältä.
  4. Voit avata Maxin sovelluslistasta. Kirjaudu Maxin tunnuksella, jonka valitsit kun aktivoit tilauksen.
Katselu älytelevisiolla

Voit katsoa Max-suoratoistopalvelua monilla eri älytelevisioilla. Lue lisää yhteensopivista laitteista Maxin tuesta.

  1. Avaa älytelevisiosi sovelluskauppa.
  2. Etsi Max-sovellus ja asenna se.
  3. Kirjaudu sovellukseen Max-käyttäjätunnuksella, jonka valitsit kun aktivoit tilauksen.

Lisää vinkkejä sovelluksen asentamiseen älytelevisiolle löydät Maxin sivuilta.

Max-suoratoistopalvelun sisällöt Telia Playssa

Jos sinulla on Telia Play ja meiltä tilattu Max-suoratoistopalvelu, voit katsoa Telia Playn kautta suoratoistopalvelun sisältöjä. Kun sisältö kuuluu suoratoistopalveluun, näet sen infosivulla Katso-painikkeen sijaan Katso palvelussa Max -painikkeen, josta pääset Max-sovellukseen katsomaan sisältöä.

Katsoaksesi Max-suoratoistopalvelun sisältöjä Telia Playssa, tarvitset:

  • meiltä tilatun ja aktivoidun Max-suoratoistopalvelun
  • Telia Play -palvelun (sovellus tai boksi)
  • Max-sovelluksen, joka on saatavilla Telia Play -bokseille Arris 4302, Arris 5305 ja SDMC DV8919. Mobiililaitteeseen tai älytelevisioon sovelluksen voi ladata sovelluskaupasta.

Huom: Toiminnallisuus ei ole käytössä LG-televisioiden Telia Play -sovelluksessa.

Usein kysyttyä
Entä jos boksillani ei ole Max-sovellusta? 

Pääset lataamaan sen helposti: Paina Telia Playssa Katso palvelussa Max -painiketta, niin pääset sovelluskauppaan lataamaan sovelluksen.

Huom: Suoratoistopalvelun sisällöt eivät näy LG-television Telia Play -sovelluksessa.

Yritin aktivoida tilauksen Teliaplay.fi:n kautta, mutta se ei toiminut. Mitä teen? 

Max-tilauksen aktivointi kannattaa tehdä Minun Teliassa.
Katso aktivointiohjeet

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.