Liigan tilaaminen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Suorat Liiga-ottelut ja oheisohjelmat näet Telia Playsta tai kaapeli-TV:stä tilaamalla Liigan sisältävän kanavapaketin. Liiga kuuluu myös MTV Katsomo+ UrheiluMTV Katsomo+ Urheilu ilman viihdettä ja MTV Katsomo+ Urheilu mainoksilla -suoratoistotuotteisiin. Tältä ohjeelta löydät kaiken olennaisen Liigan tilaamisesta.

Tutustu kanavapaketteihin
Tutustu suoratoistotuotteisiin


(Yksittäiset Liiga-pelit eivät ole enää ostettavissa Telia Playn kautta.)

Minulla on jo Telia Play tai kaapeli-TV
  1. Kirjaudu Minun Teliaan.
  2. Siirry Liittymäni ja palveluni -sivulle.
  3. Selaa sivua alas Telia Play -katselutavat -otsikon kohdalle. Valitse se katselutapa, johon haluat tilata Liigan.
  4. Paina kohdasta Kanavapaketit ja tilaa haluamasi Liiga-kanavapaketti.
Minulla ei ole Telia Playta, kaapeli-TV:tä tai MTV Katsomo -suoratoistopalvelua

Tarvitset Liigan katseluun jonkin seuraavista:

  • Telia Play: Telia Play -sovellus tai Telia Play -boksi
  • Kaapeli-TV: kaapeli-TV ja kaapelikortti
  • MTV Katsomo -suoratoistopalvelu: MTV Katsomo+ Urheilu, MTV Katsomo+ Urheilu ilman viihdettä tai MTV Katsomo+ Urheilu mainoksilla

Samalla kun tilaat Telia Playn tai kaapeli-tv:n ja kaapelikortin, voit valita tilaukseesi mukaan haluamasi Liigan sisältävän kanavapaketin. Telia Play -sovelluksen sekä suoratoistotuotteet saat käyttöösi pian tilauksen jälkeen.

Telia Play -boksin tilaus
Telia Play -sovelluksen tilaus
Kaapeli-TV:n tilaus
MTV Katsomo -suoratoistotuotteen tilaus

Telia Play tai kaapeli-TV

Kaikki Liigan sisältävät kanavapaketit, joissa ei ole määräaikaisuutta, voit vaihtaa toiseen kanavapakettiin. Jos päivität edullisempaan kanavapakettiin, sinun tarvitsee ensin irtisanoa vanha paketti, jonka jälkeen voit tilata uuden paketin. Voit tehdä vaihdon itse Minun Teliassa tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Katso kaikki Liiga-tuotteet

MTV Katsomo -suoratoisto

Katso ohjeet suoratoistotuotteen vaihtoon MTV Katsomo -ohjeista.

Kun olet tilannut Liigan sisältävän kanavapaketin tai suoratoistopalvelun taikka tehnyt muutoksia palveluihisi, ilmestyy tietoihisi teksti Tilaus käsittelyssä. Yleensä Telia Play- tai kaapeli-tv-tilauksen käsittely kestää 5–15 minuuttia ja suoratoistopalveluilla 15–30 minuuttia.

Käsittelyä ei voi nopeuttaa, joten odotathan rauhassa. Jos tilauksen tekemisestä on kulunut kohtuuttomalta tuntuva aika, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Laskutus alkaa tilauspäivästä lähtien. Telia Play -boksille ja -sovellukseen tilatuissa Liigan sisältävissä kanavapaketeissa laskutus tapahtuu jälkikäteen valitsemallasi laskutustavalla. Kaapelikortille tilatut kanavapaketit laskutetaan etukäteen. Laskutusjaksot eivät aina noudata kalenterikuukausia, mutta laskulla eritellään mitä ajanjaksoa veloitus koskee. Liigan sisältävien kanavapakettien kuukausihinta on sama ympäri vuoden.

Toistaiseksi voimassa olevien kanavapakettien irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Jos olet tilannut tuotteen määräaikaisella sopimuksella, voit irtisanoa kanavapaketin päättymään vasta määräaikaisen sopimuskauden jälkeen.

MTV Katsomo -suoratoistopalvelun laskutuksesta löydät tietoa MTV Katsomo -suoratoistopalvelun omasta ohjeesta.

Lisätietoja saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.

 0600 10 100

(2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava min + mpm/pvm)
 

Varaa soittoaika
Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.