Kun olet tilannut MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteen, saat sähköpostiisi ohjeet tuotteiden aktivointiin. Huomaathan, että MTV Katsomo- ja Netflix-suoratoistopalvelut aktivoidaan erikseen.
MTV Katsomon aktivointi
MTV Katsomon aktivointiohjeet löydät MTV Katsomo -suoratoistopalvelun ohjeesta.
Netflixin aktivointi
- Avaa sähköpostiisi tulleet aktivointiohjeet ja klikkaa niissä olevaa linkkiä, josta pääset Netflixin sivuillle.
Voit aloittaa aktivoinnin myös Minun Telian kautta. Liittymäni ja palveluni -sivulla näet tilaamasi MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteen, jonka Ota käyttöön -painikkeesta pääset palvelun omalle sivulle, jossa on linkit sekä MTV Katsomon että Netflixin aktivointiin.
Palvelun tuotekortti Liittymäni ja palveluni -sivulla.
Aktivoimattoman tilauksen tuotesivu.
- Avautuva aktivointisivu on yleensä suomeksi, mutta asetuksistasi johtuen se saattaa olla englanniksi.
- Ensimmäisellä sivulla sinua pyydetään kertomaan sähköpostiosoitteesi:
• Jos sinulla on jo Netflix-tunnukset, kirjoita sähköpostiosoite, jota käytät Netflix-käyttäjätunnuksenasi.
• Jos sinulla ei ole vielä Netflix-tunnuksia, kirjoita sähköpostiosoite, jota haluat käyttää Netflix-käyttäjätunnuksenasi.
- Jos sinulla on jo Netflix-tunnukset, kirjoita tunnuksesi salasana. Jos sinulla ei ole vielä tunnuksia, luo salasana Netflix-tunnuksellesi.
- Jos tilasit Tupla-sopimuksen, valitse seuraavaksi, haluatko Tupla (Standard) vai Perhe (Premium) -sopimuksen. Huomaathan, että Perhe-sopimuksen valitseminen nostaa palvelun kuukausihintaa.
- Tarkista antamasi tiedot ja hyväksy sitten ne.
- Nyt olet valmis ja voit aloittaa Netflixin katselun!
Apua tunnusten luomiseen
Jos Netflix-tunnuksen luominen ei onnistu, otathan yhteyttä Netflixin asiakastukeen.
Apua jo olemassa olevien tunnusten kanssa
Jos kirjautuminen ei onnistu, kokeile ensin salasanan ja käyttäjätunnuksen palauttamista. Voit myös kokeilla sähköpostitse saamasi aktivointilinkin avaamista uudelleen. Jos ongelma ei ratkennut, otathan yhteyttä Netflixin asiakastukeen.