Netflix-suoratoistopalvelun käyttöönotto ja käyttö

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tämä ohje koskee meillä myynnissä olevan MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteen Netflix-palvelua.

Voit katsella Netflixiä osoitteessa netflix.com/fi tai Netflix-sovelluksella, jonka voit ladata puhelimeen, tablettiin tai älytelevisioon. Netflix-sovellus löytyy myös Telia Play -boksin malleilta SDMC DV8919 ja Arris 4302. Lisätietoa tuetuista laitteista löydät Netflixin sivuilta.

Netflix-sovellus on valmiiksi asennettuna useilla älytelevisioilla. Jos sitä ei löydy, voit asentaa sen näin:

  1. Avaa televisiosi sovelluskauppa.
  2. Etsi Netflix-sovellus ja asenna se.
  3. Kirjaudu Netflix-käyttäjätunnuksella, jonka valitsit käyttöönottovaiheessa.
  1. Avaa selain ja mene osoitteeseen netflix.com/fi/.
  2. Kirjaudu sisään Netflix-käyttäjätunnuksella, jonka valitsit käyttöönottovaiheessa.
  3. Valmista! Nyt voit aloittaa katselun.
  1. Asenna Netflix-sovellus laitteellesi sovelluskaupasta:
    Button text
    Button text
  2. Avaa sovellus ja kirjaudu sisään Netflix-käyttäjätunnuksella, jonka valitsit käyttöönottovaiheessa.
  3. Valmista! Nyt voit aloittaa katselun.

Netflix-sovellus on valmiiksi asennettuna Telia Play -bokseilla Arris 4302 ja SDMC DV8919.

  1. Paina kaukosäätimen Menu-näppäintä, niin pääset Alku-sivulle.
  2. Löydät Netflix-sovelluksen päävalikon Sovellukset-otsikon alta.
  3. Kirjaudu sisään Netflix-käyttäjätunnuksilla, jotka valitsit käyttöönottovaiheessa.

Vinkkejä SDMC DV8919 -boksin käyttäjille:

  • Kirjauduttuasi Netflixiin, löydät Netflix-sisältöjä myös boksin pääsivulta omalta riviltään.
  • Boksin kaukosäätimessä on Netflix-painike, jolla avaat sovelluksen näppärimmin.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.