Usein kysyttyä MTV Katsomo -suoratoistotuotteista

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Tästä ohjeesta löydät vastaukset tavallisimpiin MTV Katsomo -suoratoistopalveluun liittyviin kysymyksiin.

Tilauksen aktivointiin ja laskutukseen liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä Telian asiakastukeen. MTV Katsomo -käyttäjätunnuksiin ja suoratoistopalvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä MTV Katsomon asiakastukeen.

Voit tilata uuden salasanan osoitteessa mtv.fi.

  • Jos et ole varma käyttäjätunnuksestasi, etsi MTV Katsomon rekisteröitymisen vahvistusviesti sähköpostilaatikostasi.
  • Tarkista, että sähköpostiosoitteen kaikki kirjaimet on kirjoitettu pienillä kirjaimilla.
  • Tarkista, ettei käyttäjätunnustasi ennen tai sen jälkeen ole ylimääräisiä välilyöntejä.
  • Tarkista, ettei caps lock (automaattiset isot kirjaimet) ole vahingossa päällä salasanaa kirjoittaessa.
  • Ethän käytä automaattista tekstinsyöttöä tai -täyttöä, vaan kirjoita tunnukset itse.
  • Jos on mahdollista, että et muista salasanaasi, tilaa salasanan vaihtolinkki sähköpostiisi täältä.
  • Tarkista myös, että et yritä kirjautua sisään operaattoritunnuksilla. 

Voit hallinnoida tilaustasi Minun Teliassa. Siellä pääset näkemään tilauksen tiedot ja tekemään siihen muutoksia. Voit esimerkiksi vaihtaa tilaamasi MTV Katsomo -tuotteen toiseen tai tilata lisää MTV Katsomo -tuotteita.

MTV Katsomo -tuotteiden irtisanomisaika on 14 vuorokautta.

Katso tarkemmat irtisanomisohjeet

Jos olet tilannut liittymäasiakkaanamme MTV Katsomo -tuotteen etuhintaan ja irtisanot etuhintaan oikeuttavan Telian liittymän, siirryt maksamaan MTV Katsomo -tuotteen normaalihintaa.

Lue lisää MTV Katsomon hinnoista

MTV Katsomo -tuotteiden laskutusväli on kuukausi ja laskutus tapahtuu jälkikäteen.

Jos olet laajakaista-asiakkaamme, MTV Katsomo -tuote näkyy yleensä laajakaistalaskullasi. Mobiililiittymäasiakkaille ja myös joissain muissa tapauksissa lähetämme MTV Katsomo -tuotteesta erillisen laskun. Voit halutessasi koota kaikki laskut yhteen kytkemällä yhteislaskun päälle Minun Teliassa. Tällöin saat puhelin-, laajakaista- ja palvelulaskut yhdelle laskulle.

Ensimmäinen lasku MTV Katsomo -suoratoistopalvelusta tulee mahdollisen maksuttoman kauden päätyttyä. Sillä saattaa näkyä vajaa kuukausihinta tai useamman kuukauden maksu. Pienin mahdollinen laskutettava summa on 5 €. Mikäli laskullasi on vain MTV Katsomo -tuote, jonka hinta on alle 5 €, saat kerralla laskun useammalta kuukaudelta.

Suurin osa MTV Katsomo -suoratoistopalvelun tilauksista laskutetaan yhteislaskulla muiden meiltä tilattujen tuotteiden kanssa, jolloin MTV Katsomo näkyy laskulla omana rivinään. Jos lasku tulee erikseen ja haluat sen samamaan muiden tilaamiesi palveluiden kanssa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voit hallinnoida MTV Katsomo -tilaustasi ja laskujasi Minun Teliassa.

Kun olet ottanut käyttöön MTV Katsomo -tuotteen, sinulla on MTV Katsomo -käyttäjätunnus. Sillä pääset kirjautumaan MTV Katsomo -sovellukseen ja mtv.fi-verkkosivuille katsomaan MTV Katsomon sisältöjä.

Jos käytössäsi on Telia Play -boksi tai Telia Play -sovellus, sinulla on Telia Play -käyttäjätunnus, joka on valitsemasi käyttäjänimi tai sähköpostiosoitteesi. Voit tarkistaa käyttäjätunnuksesi Minun Teliasta. Boksilla voit myös käyttää MTV Katsomo -sovellusta, johon kirjaudutaan MTV Katsomo -käyttäjätunnuksilla.

Voit vaihtaa käyttäjätunnuksen osoitteessa mtv.fi.

  1. Kirjaudu sisään ja klikkaa sivun oikeassa yläkulmassa näkyviä nimikirjaimiasi.
  2. Avaa kohta Käyttäjätilin tiedot.
  3. Klikkaa Muokkaa-painiketta sähköpostiosoitteesi vieressä, niin pääset syöttämään haluamasi sähköpostiosoitteen vanhan tilalle.

Kun olet tilannut MTV Katsomo -tuotteen, saat sähköpostiisi henkilökohtaisen aktivointilinkin. Linkin kautta pääset MTV Katsomon verkkosivulle, jossa tuote aktivoidaan ja käyttäjätunnus valitaan. Voit aktivoida MTV Katsomo -tilauksesi myös Minun Teliassa Liittymäni ja palveluni -sivulla.

Katso tarkemmat ohjeet MTV Katsomo -tuotteiden tilaaminen ja aktivointi -ohjeesta.

MTV Katsomo -sovellus on älypuhelimille, tableteille ja älytelevisioille asennettava ohjelma, jonka avulla MTV Katsomon sisältöjä voi katsoa.

Lue lisää laitevaatimuksista 
Lue lisää käyttöönotosta

MTV Katsomon katselu onnistuu mm. tietokoneilla, mobiililaitteilla, tableteilla ja älytelevisioilla sekä Telia Play -boksilla.

Lue laitteista tarkemmin MTV Katsomon sivulta

Voit katsoa MTV Katsomoa samanaikaisesti kahdelta eri laitteelta. Tiettyä urheilulähetystä voit katsoa vain yhdellä laitteella yhtä aikaa.

Netin nopeuden on hyvä olla vähintään 10 Mbit/s.

Lue lisää nettiyhteydestä MTV Katsomon sivuilta

Etuhintoihin ovat oikeutettuja Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on käytössään kuukausilaskutteinen puhelinliittymä, mobiilinetti tai kiinteä laajakaista. Telia Dot -liittymäasiakkaille on saatavilla vastaavia etuja Telia Dot -myyntikanavien asiakaspalvelun kautta.

Yritysliittymäasiakkaat eivät ole oikeutettuja liittymäasiakkaan etuhintoihin.

BritBoxin brittiläiset sarjat eivät kuulu mainoksia sisältäviin tuotteisiin, mutta ne kuuluvat MTV Katsomo+ ja MTV Katsomo+ Urheilu -tuotteisiin. Jos siis haluat katsoa BritBoxin sarjoja MTV Katsomosta, tarvitset MTV Katsomo+ tai MTV Katsomo+ Urheilu -suoratoistotuotteen.

MTV Katsomo -tuotteet

Kun sinulla on Telia Play -boksi tai -sovellus ja siihen tilattuna jokin viihdettä sisältävistä, mainoksettomista MTV Katsomo -kanavapaketeistamme, näet BritBoxin brittiläiset sarjat MTV Katsomo -suoratoistopalvelusta.

MTV Katsomo Telia Playssa

Mitä sarjoja BritBoxiin kuuluu?

Tutustu Yhteisössä BritBox-sarjavinkkeihin

Sovellukseen tai sisältöön liittyen voit antaa palautetta MTV Katsomon asiakastuessa.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
 

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.