Jos sinulla on Telia Play ja meiltä tilattu MTV Katsomo -suoratoistopalvelu, voit katsoa Telia Playn kautta suoratoistopalvelun sisältöjä. Kun sisältö kuuluu suoratoistopalveluun, näet sen infosivulla Katso-painikkeen sijaan Katso palvelussa MTV Katsomo -painikkeen, josta pääset MTV Katsomo -sovellukseen katsomaan sisältöä.
Katsoaksesi MTV Katsomo -suoratoistopalvelun sisältöjä Telia Playssa, tarvitset:
- meiltä tilatun MTV Katsomo+ -suoratoistopalvelun.
- Telia Play -palvelun (sovellus tai SDMC DV8919 -boksi).
- MTV Katsomo -sovelluksen, joka löytyy SDMC DV8919 -boksilta valmiina. Mobiililaitteeseen tai älytelevisioon sovelluksen voi ladata sovelluskaupasta.
Huom: Toiminto ei ole käytössä LG-televisioiden Telia Play -sovelluksessa.
Apua kirjautumiseen
Kirjautuminen MTV Katsomoon voi epäonnistua, jos olet jo kirjautuneena MTV Katsomoon, kun aloitat MTV Katsomo+ -tilauksen aktivointiin. Kirjaudu ulos MTV Katsomosta ja kokeile sitten aktivointia uudelleen.
Onko sinulla ennestään esimerkiksi maksuton tunnus MTV Katsomoon? Tarkista millä tunnuksella yrität kirjautumista. Apua löydät MTV Katsomon asiakaspalvelusta.
Usein kysyttyä
Miten aktivoin suoratoistopalvelun?
Meiltä Telialta tilatun MTV Katsomo -suoratoistopalvelun aktivointi tehdään Minun Teliassa.
Katso aktivointiohjeet
Miten saan käyttööni MTV Katsomo -sovelluksen?
Pääset lataamaan sen helposti: Paina Telia Playssa Katso palvelussa MTV Katsomo -painiketta, niin pääset sovelluskauppaan, josta voit ladata sovelluksen. Kun sovellus on asennettu, voit kokeilla uudelleen.
Huom: Suoratoistopalvelun sisällöt eivät näy LG-television Telia Play -sovelluksessa.
Löysin Teliaplay.fi:stä mahdollisuuden aktivoida MTV Katsomo+ -tilauksen, mutta se ei toiminut. Mitä teen?
MTV Katsomo+ -tilauksen aktivointi kannattaa tehdä Minun Teliassa.
Katso aktivointiohjeet
Voiko Arris-boksilla katsoa MTV Katsomo -suoratoistopalvelun sisältöjä?
Et voi. Arris-digibokseille ei ole MTV Katsomo -sovellusta. Jos haluat vaihtaa digiboksin uudempaan SDMC DV8919 -boksiin, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Miksi jossain sisällössä lukee, että minulla ei ole katseluoikeutta?
Näin voi käydä jos käytössä on Telia Play -palvelu ja MTV Katsomo+ -tilaus, mutta ei MTV Katsomo -kanavapakettia. Tällöin sama sisältö on katseltavissa yleensä suoratoistopalvelun puolelta.