Asiakaspalvelun yhteystiedot
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.
020 690 400
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)
Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat
Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.
Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.
Myynti
Oletko kiinnostunut ostamaan liittymiä tai palveluita? Ota yhteyttä myyntipalveluumme tai jätä soittopyyntö niin olemme sinuun yhteydessä seuraavana arkipäivänä.
020 690 400
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)
Asioi verkkokaupassa
Puhelinliittymät
Kodin laajakaista
Mobiililaajakaista
TV ja viihde
Laitteet
Palvelut
Chat
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
Asiakastuki ja Yhteisö
Asiakastukemme tarjoaa ohjeet moneen pulmaan. Lisäksi löydät neuvoja Yhteisöstä, jossa voit myös keskustella ja jakaa kokemuksia asiakkaidemme kanssa.
Minun Telia
Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.
Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen
Telia Helppi
Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.
0600 10 100
(2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava min + mpm/pvm)
Ajankohtaista
Usein kysyttyä
Asiakaspalvelu- ja myyntinumeroomme 020 690 400 soittaminen maksaa tavallisen puhelun verran (mpm/pvm), myös jonotusajalta. Tähän numeroon kannattaa soittaa, kun haluat tehdä muutoksia nykyisiin palveluihisi, tilata uusia palveluita, tiedustella tilaukseesi liittyen tai ilmoittaa palveluun liittyvästä ongelmasta tai häiriöstä. Numero palvelee ma–pe 9–17 ja hätätilanteissa (PUK-koodi, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) vuorokauden ympäri.
Haluamme kannustaa sähköpostin sijaan käyttämään yhteydenottolomaketta niin häiriöilmoituksissa kuin muissakin asioissa. Lomakkeella on valmiit kentät, joten sinun on helppo täyttää kaikki tarvittavat tiedot. Vastaavasti meillä yhteydenottojen käsittely on sujuvampaa, kun niiden rakenne on määrämuotoinen.
Kun avaat chatin, chatbottimme Tellu ottaa sinut vastaan. Tellu osaa vastata moneen kysymykseen, joten kokeile rohkeasti. Jos Tellulta ei löydy vastausta, sinua kehotetaan kirjautumaan Minun Teliaan vahvasti tunnistautuen (pankkitunnukset tai Mobiilivarmenne) ellet ole jo kirjautunut, jonka jälkeen pääset selvittämään asiaa asiakaspalvelijan kanssa.
Jotta asiakaspalvelija voi tarkastella asiakkuuttasi ja tehdä mahdollisia asian hoitamiseen tarvittuja muutoksia, tarvitsee sinun olla kirjautunut vahvasti tunnistautuneena (pankkitunnukset tai Mobiilivarmenne). Näin varmistamme, että asioimme oikean henkilön kanssa.
Asiakaspalvelussamme ei ole käytössä kuluttaja-asiakkaiden soittoajanvarausta, eli tiettyyn ennalta sovittuun aikaan tapahtuvaa soittoa.
Voit soittaa asiakaspalveluumme sen aukioloaikoina tai jättää palvelupyyntölomakkeella viestin, niin soitamme sinulle tarvittaessa.
Jos olet ostoksilla, voit käyttää myös lomaketta, jonka täyttämällä myyjämme soittaa sinulle.