Telialta tilatun Spotifyn ohjeet

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Spotify Premium ja Spotify Family ovat lisämaksullisia musiikkipalveluja liittymiimme. Kiinteällä kuukausimaksulla saat käyttöösi miljoonien kappaleiden musiikkikirjaston. Palvelun käyttöohjeet löydät Spotifyn asiakastukisivuilta.
 

Ajankohtaista: Spotify on poistunut valikoimastamme, minkä vuoksi meiltä hankitut Spotify-tilaukset päättyivät joulukuussa 2024.

Olemme tiedottaneet asiasta myös suoraan asiakkaitamme, joita muutos koskee.

Palvelun päättyessä laskutus ja mahdollinen palvelun tilaus muualta toimivat näin:

  1. Palvelun laskutus päättyy ilmoittamanamme irtisanomispäivänä. Laskutus tapahtuu jälkikäteen, joten saat palvelusta vielä loppulaskun.
  2. Spotifyn maksullinen versio on käytettävissäsi 1–30 päivää irtisanomispäivästä alkaen. Tunnistat maksullisen version päättymisen helposti, kun alat kuulemaan palvelussa mainoksia.
  3. Kun käytössäsi on taas maksuton Spotify Free -palvelu, voit halutessasi tilata palvelun uudestaan suoraan Spotifylta. Tunnuksesi ja soittolistasi säilyvät ennallaan. 
Unohtuneen salasanan tai käyttäjätunnuksen palautus

Voit tilata unohtuneen Spotify-tilin salasanan tai käyttäjätunnuksen osoitteessa spotify.com/fi kohdasta Unohditko käyttäjätunnuksesi tai salasanasi.

Spotifyn käyttäjätunnuksen vaihtaminen

Valitettavasti käyttäjätunnuksen vaihtaminen ei ole mahdollista. Jos välttämättä haluat vaihtaa käyttäjätunnusta, sinun tulee rekisteröityä uudelleen palveluun.

Ongelmat soittolistojen ja ohjelmistojen kanssa

Ohjeet ja apua Spotify-palvelun käyttöön löydät Spotifyn asiakastukisivuilta.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.