1. Liittymäni (sovelluksen pääsivu)
Kirjauduttuasi sisään, pääset sovelluksen pääsivulle. Sieltä löydät liittymäsi, palvelusi ja tilaamasi laitteet listattuna.
Telia Kauppa -haku -kohdasta pääset myymälähakuun, josta voit esimerkiksi varata ajan Telia Kauppaan. Jos olet sallinut sovelluksen käyttää sijaintiasi, näet kartalta lähimmät Telia Kaupat ja palvelupisteet. Voit soittaa Telia Kauppojen valtakunnalliseen numeroon, josta saat tietoa myymälöiden aukioloajoista, yhteystiedoista sekä valikoimasta. Puhelun yhdistäminen tietylle toimipisteelle ei kuitenkaan ole mahdollista.
- Telia Kauppa, puh. 0200 20010 (mpm/pvm)
- Telia Kauppa Mini puh. 0200 20060 (mpm/pvm)
Tilaamiesi liittymien, palveluiden ja laitteiden tietoja pääset tarkastelemaan painamalla haluamasi tilauksen kohdalta. Näkyviin tulee lisätietoja, kuten puhelinliittymän saldotiedot tai lisäpalveluiden hallinta.
Puhelinliittymät-otsikon alla näet kaikki liittymäsi. Klikkaamalla tiettyä liittymänumeroa, pystyt tekemään nämä asiat:
- Liittymän päivitys
- Käyttö-kohdasta näet soitetut puhelut, lähetetyt viestit ja netin käytön kuluneelta laskutuskaudelta.
- Näet mobiilidatan käytön EU:ssa ja datapaketista jäljellä olevan määrän.
- Palvelut-välilehdeltä voit muokata liittymälle tilattuja lisäpalveluja.
- Työkalut-kohdasta voit sulkea liittymän tilapäisesti tai tilata ja aktivoida uuden sim-kortin.
- Käyttöohjeet-kohdasta pääset lukemaan lisätietoja eri aihealueista.
Netti-kohdasta näet käytössäsi olevan kiinteän laajakaistan, laajakaistatuotteiden lisäpalvelut, tiedot sekä laitteet. Klikkaamalla tiettyä nettiliittymää, näet lisätietoa sopimuksesta (esim. määräaikaisuus) ja sinulle toimitetusta laitteesta. Voit nostaa nopeutta, tilata lisäpalveluita, muokata vikatiedoteasetuksia*, muuttaa netin uuteen osoitteeseen tai siirtyä lukemaan käyttöohjeita.
*Vikatiedoteasetukset eivät vielä ole saatavilla kaikille laajakaistatekniikoille. Jos ne eivät ole saatavilla laajakaistallesi, valintalaatikko on harmaa.
TV ja viihde -osiosta löydät Telia TV -tunnuksesi kanavapaketteineen. Voit myös tilata uusia kanavapaketteja ja muokata nykyisiä tilauksiasi. Sinulla voi olla useampi Telia TV -tunnus ja niitä käytetään eri laitteilla ja tilanteissa. Valitsemalla tietyn tunnuksen, näet sille tilatut kanavapaketit sekä lisätietoja tunnuksesta välilehdeltä Tiedot. Voit myös tilata uusia kanavapaketteja tai Työkalut-osiossa esim. luoda uuden Telia TV -tunnuksen.
2. Laskut
Laskut-välilehdellä näet kaikki uusimmat sekä maksetut laskusi. Klikkaamalla tiettyä laskua näet siitä lisää tietoa. Voit myös avata laskun pdf-tiedostona ja tarvittaessa tulostaa sen. Voit hakea laskulle maksuaikaa tai siirtyä maksamaan sen.
Lasku Minun Teliaan on uusin sähköinen maksuton laskutustapamme. Saat palvelun aktivoinnin jälkeen jatkossa laskuista muistutuksen tekstiviestillä puhelinnumeroosi. Minun Teliaan toimitettava lasku ei ole saatavilla Telia Rahoituksen laskuille.
Muita sähköisiä laskutustapojamme ovat e-lasku ja Kivraan toimitettava lasku.
3. Omat edut
Omat edut -osiossa näet sinulle suunnattuja etuhintoja, asiakasetuja sekä muuta sisältöä, jonka arvelemme kiinnostavan sinua.
4. Tuki
Voit ottaa yhteyttä meihin chatin kautta. Chatin alussa asiakaspalvelurobottimme Tellu avustaa sinua ja pyrkii tarjoamaan asiaasi koskevia ohjeita ja ratkaisuja. Vastaamalla Tellun kysymyksiin pääset etenemään asiasi kanssa. Tarvittaessa Tellu yhdistää sinut asiakaspalveluun..
5. Lisää
Painamalla alalaidan navigaation Lisää-kohdasta, saat avattua valikon, josta pääset tarkastelemaan ja muokkaamaan käyttäjätilisi asetuksia, sovelluksen asetuksia sekä omia tietojasi. Siellä onnistuvat mm. nämä asiat:
- Minun Telia -tunnuksen salasanan vaihtaminen
- Markkinointilupien ja kohdennettujen viestien hallinnointi
- Laskutuksen koontiryhmien tarkastelu
- Puhelinliittymäkohtaisten tilausoikeuksien määrittely
- Mobiiliverkon häiriötiedoteasetusten muokkaus
Voit myös tarkastella sovelluksen käyttöehtoja sekä tietosuoja- ja tietoturvaehtoja.