Telia 02001000 Numeropalvelun ohjeet

Tämä ohje on kuluttaja- ja yritysasiakkaille.

Telia 0200 1000 Numeropalvelu on edullinen hakupalvelu, joka on vain puhelinliittymäasiakkaidemme* käytössä.

Numeropalvelusta löydät julkiset kotimaan henkilö- ja yritysyhteystiedot sekä ajoneuvotiedot. Palvelu on käytettävissä 24/7, viikon jokaisena päivänä. Tallenna numero puhelimesi muistiin!

Puhelun yhdistäminen tehdään ilman lisämaksua ja soittaessa saat tiedot tekstiviestillä matkapuhelimeesi samaan hintaan. Numeropalvelun käyttäminen on turvallista, eikä aiheuta yhteystietojesi käyttämistä mainosviestien lähettämiseen.

Katso hinnat

Huomioithan:

  • *Palvelun käyttöön ovat oikeutettuja kuluttaja- ja yritysasiakkaat, joilla on puhelinliittymä meiltä. Palvelu ei ole käytettävissä Telia Dot -liittymillä.
  • Palvelua ei ole käytettävissä ulkomailla, sillä kyseessä on valtakunnallinen palvelunumero.

Telia 02001000 Numeropalveluun soittaaksesi sinulla täytyy olla käytössäsi meiltä hankittu matkapuhelinliittymä tai kiinteän verkon puhelinliittymä.

Etsimääsi numeroon yhdistämisestä ei peritä erillistä lisämaksua. Yhdistämisen jälkeen puhelun ajalta peritään normaali puhelumaksu. Jos puhelu yhdistetään maksulliseen yritys- tai palvelunumeroon, yhdistetyn puhelun maksu on kyseisen numeron voimassa oleva puhelumaksu.

Matkapuhelimesta soittaessa saat automaattisesti samaan hintaan myös tekstiviestin, joka sisältää haetut tiedot.

Telia 02001000 Numeropalveluun voi soittaa vain Suomesta ja puhelusi voidaan yhdistää vain kotimaiseen puhelinnumeroon.

Lähettämällä viestin numeroon 02001000 voit selvittää:

  • Henkilön puhelinnumeron: Lähetä viesti (esim. Matti Meikäläinen).
  • Jos tiedät etsimäsi henkilön asuinkunnan, lisää se nimen perään (esim. Matti Meikäläinen Espoo).
  • Jos haluat selvittää kenelle numero kuuluu, laita viestiin selvitettävä numero (esim. 050 123 4567).

Paluuviestin mukana saat linkin, jonka kautta pääset selaamaan lisää hakutuloksia. Linkki  on voimassa 24 tuntia.

Ajoneuvon tiedot voit hakea soittamalla tai lähettämällä viestin numeroon 02001000

Tekstiviestillä voit hakea ajoneuvojen tietoja pelkän rekisterinumeron perusteella, eli kirjottamalla viestiin vain haluamasi rekisterinumeron (esim. XXX-123). Voit myös hakea näillä hakusanoilla:

  • Auto – kirjoita viestiin rekisteritunnus: XXX-123
  • Moottoripyörä – kirjoita viestiin: mp XXX-123
  • Mopo – kirjoita viestiin: mopo XXX-123
  • Perävaunu – kirjoita viestiin: vaunu XXX-123
  • Siirtokilpi – kirjoita viestiin: siirto XXX-123

Ajoneuvohakujen lähteenä on Liikenteen turvallisuusviraston, Traficomin, ajoneuvoliikennerekisteri.

Huomioithan ennen palvelun käyttöä, että palvelussa palautuvia tietoja ei saa käyttää millään tavalla lainvastaisesti tai sellaiseen käyttötarkoitukseen, jolla vaarannettaisiin henkilöiden yksityisyydensuojaa. Palvelun palauttamia tietoja on tarkoitus hyödyntää lähtökohtaisesti kuluttajien ajoneuvokaupan yhteydessä varmistamaan kaupan luotettavuutta ajoneuvotietojen tai omistajan osalta esimerkiksi selvittämällä, että myyjä omistaa ajoneuvon.

Muiden hyväksyttyjen käyttötarkoitusten on liityttävä liikenneturvallisuuteen, ajoneuvoihin, ajoneuvoliikenteeseen tai sen aiheuttamiin ympäristöhaittoihin taikka ajoneuvon kuljettamiseen. Palvelua käyttäessäsi sitoudut noudattamaan edellä mainittuja ehtoja.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.