Kiinteän 5G:n tilaus ja toimitus

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Telia Yhteys kotiin kiinteä 5G tuo kotiisi nopean verkkoyhteyden, jonka voit jakaa laitteillesi langattomasti tai verkkokaapelilla. Liittymä mahdollistaa vakaan yhteyden etätyöskentelyyn, verkkopelaamiseen ja suoratoistopalvelujen katseluun ja se on saatavilla kolmella nopeusluokalla:

  • Telia Yhteys kotiin kiinteä 5G L: 10–100 M
  • Telia Yhteys kotiin kiinteä 5G XL+: 10–400 M 
  • Telia Yhteys kotiin kiinteä 5G XXL: 10–1000 M

Kiinteää 5G-yhteyttä varten asunnon ulkopuolelle ulos asennetaan ulkoyksikkö, joka vastaanottaa verkkosignaalia. Asunnon sisäpuolelle tulee reititin, jolla jaat netin kaikille kotisi laitteille. Ulkoyksikkö ja reititin yhdistetään toisiinsa kaapelilla. L- tai XL+-nopeuden tilatessasi voit tehdä asennuksen itse tai valita asennuspalvelun. XXL-nopeus on saatavilla vain asennuspalvelun kanssa.

Katso saatavuus

Tilaus ja toimitus
  1. Tutustu kiinteään 5G:hen ja katso saatavuushaulla, millainen yhteys osoitteeseesi on tarjolla.
    Katso saatavuus
  2. Jos olet tilaamassa L- tai XL+-nopeutta, valitse haluatko tehdä asennuksen itse vai käyttää asennuspalvelua. XXL-nopeuteen kuuluu aina asennuspalvelu.
  3. Viimeistele tilaus.
  4. Laitteet toimitetaan sinulle postitse. Jos käytät asennuspalvelua, on tärkeää että olet noutanut laitteet ennen asennuspalvelun saapumista.

Lue lisää asennuksesta Kiinteän 5G:n käyttöönotto-ohjeesta.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.