Kaapelilaajakaistan tilaus ja toimitus

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Kaapelilaajakaista on mainio kodin nettiyhteydeksi. Se voi mahdollistaa parhaimmillaan jopa 1000 Mbit/s nopeuden. Kaapeliyhteys toimii kaapeli-TV-verkkomme kautta. Näin tilaat nettiyhteyden kotiisi:

  1. Tee ensin verkkosivuillamme saatavuushaku. Siitä selviää, millaisia laajakaistatekniikoita ja nopeuksia osoitteeseesi on tarjolla. Asiakaspalvelumme auttaa sinua tarvittaessa.

    Tarkista saatavuus
  2. Saatavuushaun tuloksista voit valita haluamasi nopeuden sekä modeemin ja lisäpalvelut.

    HUOM! Jos sinulla on oma kaapelimodeemi, ilmoita sen CM MAC -osoite tilausvaiheessa. Voit ilmoittaa osoitteen myös myöhemmin asiakaspalveluumme tai tekemällä ilmoituksen Minun Teliassa (Yhteys kotiin XXX > Päivitä CM MAC -osoite).
  3. Saat tilausvahvistuksen sovitulla tavalla ja arvioidun toimitusajankohdan tekstiviestillä. Tilauksesi siirtyy nyt käsiteltäväksi.
  4. Jos tilaukseesi kuuluu laitteita (esim. modeemi), lähetämme ne postitse heti kun tilaus on vastaanotettu. Toimitamme sinulle Postin lähetystunnuksen, jolla voit seurata toimituksen etenemistä.
  5. Käsittelemme tilaustasi ja ilmoitamme sähköpostiin tai tekstiviestillä saapuvalla toimitusvahvistuksella, kun tilaus on käsitelty.
  6. Kun tilaamasi laajakaista ja mahdolliset laitteet on toimitettu, voit tehdä nettiyhteyden käyttöönoton.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.