ADSL-laajakaistan tilaus ja toimitus

ADSL -liittymä toimitetaan kotiin olemassa olevan puhelinverkon kautta.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.
  1. Tilaa laajakaista verkkosivuillamme tekemällä ensin saatavuushaku, jolla selviää, millaisia vaihtoehtoja osoitteeseesi on tarjolla. Asiakaspalvelumme auttaa sinua tarvittaessa.

    Tarkista saatavuus
  2. Saat tilausvahvistuksen sovitulla tavalla ja arvioidun toimitusajankohdan tekstiviestillä. Tilauksesi siirtyy nyt käsiteltäväksi.
  3. Jos tilaukseesi kuuluu laajakaistaan liittyviä laitteita, kuten reititin, lähetämme ne postitse heti kun tilauksesi on vastaanotettu. Toimitamme sinulle Postin lähetystunnuksen, jolla voit seurata toimituksen etenemistä.
  4. Ilmoitamme sinulle puhelimitse tai tekstiviestillä, koska tilaamasi laajakaistayhteys toimitetaan. Saat myös tunnukset, joita tarvitset liittymääsi kuuluvien palveluiden käyttöön (Minun Telia).
  5. Tilaus on siirretty asentajalle mahdollisia kytkentätöitä varten. Pidä reititin kytkettynä seinään ja virrat päällä asennustyön helpottamiseksi.
  6. Tilaamasi laajakaista on nyt valmis käyttöön. Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakapalveluumme.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.