- Tilaa laajakaista verkkosivuillamme tekemällä ensin saatavuushaku, jolla selviää, millaisia vaihtoehtoja osoitteeseesi on tarjolla. Asiakaspalvelumme auttaa sinua tarvittaessa.
Tarkista saatavuus - Saat tilausvahvistuksen sovitulla tavalla ja arvioidun toimitusajankohdan tekstiviestillä. Tilauksesi siirtyy nyt käsiteltäväksi.
- Jos tilaukseesi kuuluu laajakaistaan liittyviä laitteita, kuten reititin, lähetämme ne postitse heti kun tilauksesi on vastaanotettu. Toimitamme sinulle Postin lähetystunnuksen, jolla voit seurata toimituksen etenemistä.
- Ilmoitamme sinulle puhelimitse tai tekstiviestillä, koska tilaamasi laajakaistayhteys toimitetaan. Saat myös tunnukset, joita tarvitset liittymääsi kuuluvien palveluiden käyttöön (Minun Telia).
- Tilaus on siirretty asentajalle mahdollisia kytkentätöitä varten. Pidä reititin kytkettynä seinään ja virrat päällä asennustyön helpottamiseksi.
- Tilaamasi laajakaista on nyt valmis käyttöön. Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakapalveluumme.
ADSL-laajakaistan tilaus ja toimitus
Etkö vielä löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Chat
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
Telia somessa
Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
Telia Facebookissa
Telia X:ssä
Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.
Yhteisöön
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.
020 690 400
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)
Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat
Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.
Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.