Tästä ohjeesta löydät neuvoja yleisimpiin mobiililaajakaistan ongelmatilanteisiin, kuten pätkivään yhteyteen. Vian selvittäminen kannattaa aloittaa näistä vaiheista:
- Käynnistä reititin uudelleen. Moni ongelma voi ratketa jo näinkin helposti.
- Jos ongelma alkoi yhtäkkiä, tarkista häiriökartalta alueesi tilanne.
- Tarkista, että reitittimessä on uusin ohjelmistoversio. Löydät meiltä hankittujen reitittimien päivitysohjeet laiteohjeistamme.
- Tarkista, ettei liittymällä ole dataestoa:
Kirjaudu Minun Teliaan liittymän omistajana. Mene kohtaan Liittymäni ja palveluni ja valitse oikea liittymä. Etene polkua Lisäpalvelusi > Estot ja rajoitukset, josta voit tarkistaa, ettei liittymällä ole dataestoa. - Kokeile SIM-korttia toisella laitteella, jos mahdollista.
Alta löydät tarkempia ohjeita erilaisiin tilanteisiin. Jos niistäkään ei ole apua, tee meille häiriöilmoitus.