Työ- ja kotipuheluiden erittely

Työ- ja kotipuhelut voit eritellä helposti Maksajan erittely -palvelulla.
Tämä ohje on kuluttaja- ja yritysasiakkaille.

Jos sinulla on käytössäsi vain yrityksen liittymä, ota käyttöön Maksajan erittely -palvelu. Voit silloin soittaa yksityispuhelut 151-etuliitteellä ja yksityispuhelusi eritellään yritykselle tulevassa laskussa.

Tutustu myös Telia Oma lasku -palveluun, jolla työsuhdeliittymän palvelunumeroiden, ulkomaanpuheluiden ja rinnakkaisliittymän kulut voidaan jakaa yrityksen ja työntekijän kesken kahdelle laskulle liittymälle määriteltyjen estojen mukaan.

151-etuliitteellä voidaan eritellä kaikki kotimaan verkosta soitetut.

  • puhelut kotimaahan
  • puhelut ulkomaille
  • data- ja fax-puhelut
  • kotisoittopuhelut (151020100)
  • palvelu- ja viihdepuhelut
  • Privatel-puhelut
  • Yrityssoitto-puhelut
  • tekstiviestit kotimaan verkossa (SMS)
  • multimediaviestit kotimaan verkossa (MMS)

Voit täydentää palvelua Puheluerittelyllä.

Tilaa maksajan erittely

Lisää samasta aiheesta

Saldopalvelut

Soitonsiirto

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Hoida asioita kirjautuneena

Voit hoitaa useita asioita myös kätevästi kirjautuneena ilman jonottamista.

 

Kuluttaja-asiakkaat

Kirjaudu Minun Teliaan

 

Yritysasiakkaat

Kirjaudu Minun Telia Yrityksille

Soita meille

Kuluttaja-asiakkaat
 020 690 400
Ma–pe 9–20 ja la 10–16 (mpm/pvm). Hätätilanteet (puk-koodit, liittymän sulkeminen ja TV-häiriöiden ilmoitukset) 24/7.

 

Telian ja Telia Inmics-Nebulan PK-yritysasiakkaat
 0200 20 300
Ma–pe 8–16 (94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
 

Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat
 060 016 171
Ma–pe 9–15 (mpm/pvm)

Helppi ja Käyttötuki auttavat

Kuluttaja-asiakkaat

Telia Helppi autaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Lue lisää Helpistä


Yritysasiakkaat

Telia Käyttötuki auttaa asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteisiin puhelimitse tai yrityksenne tiloissa.

Lue lisää käyttötuesta