Puhelinliittymän tai mobiilinetin irtisanominen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Haluatko irtisanoa puhelinliittymän tai mobiilinettiliittymän? Toistaiseksi voimassa oleva liittymä on helppo irtisanoa. Mikäli liittymäsi on määräaikainen, voit pyytää sopimuksen purkua ja maksaa siihen liittyvät maksut. Lue tarkemmat ohjeet alta.

Jos irtisanomisajan laskutus mietityttää, tutustu irtisanomisajan laskutuksen ohjeisiin.

Etsitkö muita irtisanomisohjeita?

Telia Play:n tai kanavapaketin irtisanominen
Laajakaistan irtisanominen

Irtisanominen Minun Teliassa

KIRJAUDU SISÄÄN

  1. Kirjautumisen jälkeen etsi sivulta se liittymä, jonka haluat irtisanoa ja paina sen kohdalla Hallinnoi tilausta -nappia.
  2. Valitse Sopimuksen irtisanominen.
  3. Jatka eteenpäin ja täytä tarvittavat tiedot. Halutessasi voit vielä keskustella asiakaspalvelumme kanssa chatissa irtisanomiseen tai muihin asioihin liittyen.

Liittymää ei voi irtisanoa, kun määräaikainen sopimus on voimassa. Sinulla on kuitenkin oikeus purkaa sopimus kesken sopimuskauden maksamalla käyttämättä jäävään sopimuskauteen kohdistuvat maksut sekä hinnaston mukainen irtisanomismaksu.

Määräaikaisen sopimuksen purkamisesta tulee aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Mistä tiedän, onko liittymäni määräaikainen?

Voit tarkistaa Minun Teliasta, onko liittymälläsi määräaikainen sopimus ja mihin asti se on voimassa. Valitse kirjauduttuasi se tuote tai palvelu, jonka tietoja haluat tarkastella. Sopimuskauden pituus myös käy ilmi laskulta.

Entä jos liittymääni kuuluu ns. kytkylaite?

Jos liittymääsi kuuluu myös laite ja haluat purkaa sopimuksen kesken sopimuskauden, käyttämättä jäävään sopimusaikaan kohdistuva maksu lasketaan vähentämällä laitteen sopimuksentekohetken mukaisesta suositushinnasta sopimuksenpurkuhetkeen mennessä maksamasi laitemaksut.

Jos jatkat sopimuskauden loppuun asti, laitteen osuus maksuista jää sopimuskauden loputtua pois automaattisesti ja voit jatkaa liittymän käyttöä normaalihinnoilla. Usein kampanjahinnat ovat voimassa vain määräaikaisen sopimuskauden ajan. Otathan tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.