Liittymien päivitys

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Voit päivittää puhelinliittymät, mobiilinetit ja kodin laajakaistat helposti itse vastaamaan tämänhetkisiä tarpeitasi. Se onnistuu kirjautumalla Minun Teliaan. Alta löydät tarkemmat ohjeet.

Tarvittaessa liittymien päivityksissä saat apua asiakaspalvelustamme.

Voit päivittää matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat Minun Teliassa. Klikkaamalla alla olevasta Kirjaudu ja päivitä -napista, pääset kirjautumisen jälkeen suoraan oikeaan paikkaan tekemään muutoksia.

KIRJAUDU JA PÄIVITÄ

Voit myös seurata näitä ohjeita:

  1. Kirjaudu Minun Teliaan. 
  2. Selaa sivua alemmas kunnes löydät sen liittymän, jota haluat päivittää. Klikkaa liittymän kohdalla Hallinnoi tilausta -nappia.
  3. Avautuvassa näkymässä näet liittymäsi perustietoja. Paina siellä Päivitä liittymä -nappia.
  4. Avautuvalla sivulla näet liittymäsi tiedot ja alempana tarjolla olevat vaihtoehdot hintoineen. Valitse sopiva paketti ja paina Jatka.
  5. Näet yhteenvedon uudesta liittymästäsi. Jos hyväksyt liittymän päivityksen, ruksi pyydetyt kohdat ja valitse Lähetä tilaus.
  6. Liittymäsi päivittyy heti. Sinun tarvitsee vain käynnistää laitteesi uudestaan kun sinulle sopii. Uusi hinta tulee liittymän saldolle näkyviin seuraavasta päivästä alkaen.

Voit päivittää toistaiseksi voimassa olevaa laajakaistaa helposti Minun Teliassa. Jos voimassa on määräaikainen sopimuskausi, yhteyttä ei voi päivittää itse. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

  1. Etsi kirjauduttuasi laajakaista, jota haluat päivittää ja paina sen kohdalla olevaa Hallinnoi tilausta -painiketta.
  2. Paina Muuta tilausta -painiketta.
  3. Valitse sopiva nopeus tai paketti ja mene eteenpäin. Voit vaihdella eri vaihtoehtojen välillä ja palata takaisin.
  4. Tilaus lähtee käsittelyyn, kun painat Tilauksesi yhteenveto -sivun alaosasta Lähetä tilaus -painiketta.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.