Voit sulkea liittymän väliaikaisesti Minun Teliassa, asiakaspalvelussa tai Telia Kaupassa.
Huomioithan väliaikaisessa sulkemisessa nämä asiat:
- Kun liittymä on suljettu, puhelimien etäpaikannustoiminnot eivät välttämättä toimi.
- Liittymän väliaikainen sulkeminen on maksutonta, avauksesta veloitamme hinnaston mukaisesti.
- Liittymän kuukausimaksut peritään normaalisti tilapäisen sulun ajalta.
Liittymän sulkeminen Minun Teliassa
- Kirjaudu sisään Minun Teliaan.
- Valitse liittymä, jonka haluat sulkea ja paina sen kohdalla Hallinnoi tilausta -painiketta.
- Vahvista väliaikainen sulku ruksimalla vaaditut kohdat ja lähettämällä tilaus.
Sulje liittymä väliaikaisesti
Liittymän sulkeminen asiakaspalvelussa tai Telia Kaupassa
Jos et pääse nettiin tai sinulla ei ole tarvittavia tunnuksia, voit sulkea liittymän tilapäisesti soittamalla asiakaspalveluumme 020 690 400 (ulkomailta +35820690400, mpm/pvm, myös jonotusajalta) tai käymällä Telia Kaupassa.