Telia Prepaid -lataussovellus

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Telia Prepaid -lataussovellusta voi käyttää prepaidin lataukseen sekä saldon ja lataushistorian tarkasteluun.

Käyttääksesi sovellusta liittymällä on oltava saldoa tai nettipakettia jäljellä, sillä maksamiseen liittyvä tunnistusprosessi käyttää liittymän dataa. Jos saldo on loppu, voit käyttää nettiä wifi-yhteydellä. Telia Prepaid -lataussovellus on saatavilla Android- ja iOS-laitteille.

Sovelluksen päänäkymässä voit muokata sovelluksen asetuksia painamalla oikean ylänurkan kolmesta pisteestä. Lisäksi voit tarkastaa sovellukselle lisättyjen prepaid-liittymien tiedot, ladata saldoa sekä lisätä sovellukseen uusia liittymiä +-merkistä.

Valitsemalla Lataa liittymää, pääset lataamaan valitulle liittymälle saldoa tai tilaamaan paketteja.

Painamalla liittymän numeroa tai sille asetettua nimeä, voit tarkastella tarkempia liittymätietoja. Voit esimerkiksi tarkistaa liittymän saldon ja voimassaolopäivän, asettaa automaattilatauksen tai tarkistella lataushistoriaa.

Voit tilata kuitin prepaid-latauksista sähköpostiisi näin:

  1. Paina sovelluksen oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä ja valitse Kuitti.
  2. Syötä haluamasi sähköpostiosoite ja paina Tallenna.

Voit tarkistaa sovellukseen liitettyjen liittymien saldon ja lataushistorian helposti.

  1. Avaa sovelluksen päänäkymä.
  2. Etsi liittymien listasta se liittymä, jota haluat tarkastella. Paina liittymän nimeä, numeroa tai bonuspisteiden vieressä olevaa nuolta.
  3. Näkyviin tulee kyseisen liittymän tietoja, joiden joukossa on myös liittymän saldo. Historia-otsikon alta löydät lataushistorian (saatat joutua liuttamaan näkymää alaspäin).

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.