Yhteislasku

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Yhteislaskulla voit yhdistää kätevästi puhelinliittymä-, mobiililaajakaista, laajakaista- ja Telia Play -laskusi yhdeksi laskuksi. Maksaminen sujuu helpommin, kun laskuja ja siten myös eräpäiviä on vain yksi.

Laskujen yhdistäminen yhteislaskuksi on maksutonta. Yhteislasku voidaan toimittaa e-laskuna, paperisena laskuna tai laskuna Minun Teliaan tai Kivraan.

Huom: Yhteislaskulle ei ole mahdollista saada kaapeli-TV-palveluita, Telia Rahoituksella ostettuja laitteita, Telia Dot -liittymiä ja Telia Dotin kautta maksettavia muita palveluita.

Huomioithan nämä seikat yhteislaskussa:

  • Jos haluat tehdä laskutustietoihisi muita muutoksia, ne kannattaa tehdä ennen yhteislaskun tilaamista.
  • Yhteislaskulla on oltava ainakin yksi matkapuhelinliittymä tai mobiililaajakaista.
  • Yhdellä asiakkaalla voi olla vain yksi yhteislasku. Jos haluat jättää palveluita pois yhteislaskusta, näistä palveluista tulee erilliset laskut.
  • Yhteislasku menee aina liittymien omistajalle, eli sitä ei voi suoraan ohjata eri maksajalle.
Yhteislasku Minun Teliasta
  1. Kirjaudu Minun Teliaan liittymän omistajana.
    Kirjaudu
  2. Mene Omat tiedot ja asetukset -sivulle ja siellä Laskutustiedot-välilehdelle.
  3. Klikkaa yhteislaskun kohdalla Ota käyttöön -tekstin vieressä olevaa laatikkoa ja sitten Ota käyttöön -tekstin kohdalta.
  4. Tilaus yhteislaskusta on nyt tehty ja saat siitä vielä vahvistuksen tekstiviestillä. Huomaathan, että yhden laskutuskauden laskut saattavat vielä ehtiä tulemaan erillisinä ennen kuin yhteyslasku tulee niille käyttöön.
Yhteislasku asiakaspalvelun kautta

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään yhteislaskun käyttöönotossa.

Kun käytössäsi on yhteislasku ja haluat tehdä laskutustietoihisi muutoksia, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme on apunasi myös, jos kohtasit ongelman yhteislaskun käytössä.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.