Työsuhdeliittymällä kirjautuminen Minun Teliaan

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille Näytä yritysasiakkaiden ohje

Onko käytössäsi työsuhdeliittymä? Katso tästä ohjeet siihen, miten pääset kirjautumaan työsuhdeliittymällä Minun Teliaan tarkastellaksesi liittymäsi tietoja.

Voit kirjautua Minun Teliaan nettiselaimella telia.fi:n kuluttajapuolen sivulla tai Minun Telia -sovelluksella.

Käyttäjätunnuksena toimii työsuhdeliittymäsi puhelinnumero.

Saat uuden salasanan lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €). Voit käyttää saamaasi salasanaa toistuvasti ja jos unohdat salasanasi, voit tilata uuden täysin samalla tavalla tekstiviestillä.

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit tarkastella liittymäsi käyttöön liittyviä tietoja ja mitä työsuhdeliittymäsi paketti pitää sisällään.

Voit tehdä tietoihisi vain sellaisia muutoksia, jotka yrityksenne pääkäyttäjä on valinnut työntekijöiden itse muokattaviksi. Sama koskee palveluiden tilaamista.

Lue lisää liittymän hallinnoinnista sovelluksella

Näin otat Minun Telia -sovelluksen käyttöön ja kirjaudut:

  1. Lataa ja asenna Minun Telia -sovellus Android-laitteelle Google Play -kaupasta tai iOS-laitteelle App Storesta.
  2. Lähetä tekstiviesti SALASANA numeroon 15400. Viesti on maksuton. Saat paluuviestinä salasanan.
  3. Valitse Minun Telia -sovelluksessa Kirjaudu liittymän käyttäjänä.
  4. Käyttäjätunnus on työliittymäsi puhelinnumero ja salasana tekstiviestin paluuviestissä saamasi salasana.
     

Käytä kirjautumiseen telia.fi:n kuluttajapuolen sivuja.

Huom! Jos olet parhaillaan kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun, tulee sinun ensin kirjautua sieltä ulos.

Avaa kirjautumisikkuna

  1. Syötä Käyttäjätunnus-kenttään työliittymäsi puhelinnumero.

  2. Syötä Salasana-kenttään salasanasi, jonka olet saanut tekstiviestitse. Jos salasana on unohtunut, tilaa uusi salasana.

  3. Valitse Kirjaudu.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Soita meille

Kuluttaja-asiakkaat
 020 690 400
Ma–pe 9–20 ja la 10–16 (mpm/pvm). Hätätilanteet (puk-koodit, liittymän sulkeminen ja TV-häiriöiden ilmoitukset) 24/7.

 

Telian ja Telia Inmics-Nebulan PK-yritysasiakkaat
 0200 20 300
Ma–pe 8–16 (94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
 

Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat
 060 016 171
Ma–pe 9–15 (mpm/pvm)

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.