Verkkokaupan ja itsepalvelukanavien kautta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla ja palveluilla on yleensä 14 päivän palautusoikeus, ellei toisin mainita. Tämä ohje koskee laitteiden ja muiden tuotteiden palauttamista.
Tästä ohjeesta löydät tietoa pelkän tuotteen palauttamiseen sekä tilanteisiin, jossa laite on osa liittymää tai palvelua (esim. laajakaistan kanssa tilattu reititin tai Telia Play -boksi).
Jos teet tuotepalautuksen, palautamme sinulle kaikki siitä saamamme maksut, myös toimituskulut (paitsi lisäkulut, jos olet valinnut jonkin muun kuin edullisimman vakiotoimitustavan) viimeistään 14 päivän kuluttua palautuksen saatuamme. Teemme palautuksen samalla maksutavalla, jota käytit tuotetta ostaessasi, ellet ole nimenomaisesti suostunut muuhun. Maksusuoritus palautetaan niin, että sinulle ei aiheudu siitä kustannuksia.