Suoramaksu

Suoramaksu on kätevä vaihtoehto, jos et käytä verkkopankkia, etkä siksi voi ottaa käyttöön e-laskua.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Suoramaksussa laskun maksu hoituu automaattisesti tililtä eräpäivänä. Kytkiessäsi uuden suoramaksun, ennakkoilmoitus on mahdollista saada paperisena. Huomioithan, että paperilaskulla tuleva ennakkoilmoitus on maksullinen. Voit tarkistaa hinnan hinnastosta.

Voit tehdä suoramaksusopimuksen pankkisi kautta. Huomioithan, että kytkentään tarvittavat tiedot vaihtelevat laskusta riippuen. Tarvittavat tiedot suoramaksun kytkentään löytyvät viimeisimmältä laskultasi.

Huom: Suoramaksu ei ole saatavilla Telia Rahoituksen laskuille.

Jos käytät verkkopankkia, suosittelemme suoramaksun sijaan käyttämään e-laskua.
 

Matkapuhelinlasku

Tarvitset suoramaksusopimuksen tekemiseen viimeisimmältä matkapuhelinlaskultasi laskun viitenumeron sekä yhden laskulla laskutettavan liittymän numeron.

Laajakaistalasku, yhteislasku, TV-palvelut (paitsi kaapeli-tv), muut

Kun laskusi on Laajakaista-, kotipuhelin-, Telia Play-, Turvapaketti-, MTV Katsomo -suoratoistopalvelu- tai yhteislasku, tarvitset suoramaksusopimusta varten viimeisimmältä laskultasi laskun viitenumeron ja yksilöintitiedon. 

Kaapeli-tv-lasku

Kaapeli-TV-laskuilla laskutetaan kaapelikortin ja sille tilattujen kanavapakettien kuukausimaksut sekä kaapeli-TV:n perusliittymämaksut. Tarvitset suoramaksusopimusta varten viimeisimmältä kaapeli-tv-laskultasi laskun viitenumeron ja asiakasnumerosi.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.