Reklamaatio puhelimitse, netissä tai Telia Kaupassa
- Ota yhteyttä valitsemasi asiakaspalvelukanavan kautta.
Vastaanotamme reklamaatioita puhelimitse, Minun Teliaan kirjautuneena chatissa, Telia Kaupoissa sekä yhteydenottolomakkeella.
Katso yhteystiedot
- Asiakaspalvelija perehtyy asiaasi.
Asiakaspalvelija perehtyy asiaasi ja siihen liittyviin toimintaohjeisiimme sekä käyttää tarvittaessa apunaan muiden asiantuntijoidemme ammattitaitoa.
Kun tilanne on selvillä, asiakaspalvelija kertoo, miten voimme ratkaista asian ja perustelee päätöksensä. Hän korjaa mahdolliset virheet kuntoon linjauksiemme mukaisesti ja kirjaa sovitut asiat järjestelmiimme.
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi. Kirjautuneena chat-asiakaspalvelumme kanssa käydyt keskustelut tallentuvat automaattisesti Minun Telian Laskut ja viestit -osioon.
- Tarvittaessa asiasi ohjataan erityisasiantuntijalle
Asiasi voi edetä asiakaspalvelijalta erityisasiantuntijan käsiteltäväksi, jos asia on monimutkainen, laaja tai muuten haastava.
Reklamaatio postitse
Suosittelemme ensisijaisesti reklamaation tekemiseen muita kanavia, koska ne ovat perinteistä kirjepostia nopeampia. Voit kuitenkin halutessasi lähettää reklamaation postitse. Kun olemme vastaanottaneet kirjeesi, otamme yhteyttä varmistaaksemme kirjeen lähettäjän henkilöllisyyden.
Sisällytä kirjeeseen:
- Nimesi ja yhteystietosi (osoite, puhelinnumero, sähköposti)
- Asiakasnumerosi
- Mahdollisimman tarkka kuvaus tilanteesta (mitä on tapahtunut, milloin, mikä meni vikaan ja millaista ratkaisua toivot)
- Jos asiaan liittyy kuitteja, liitäthän mukaan kopiot niistä.
Lähetä kirje osoitteeseen:
Reklamaatiot
Telia Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400, 65101 VAASA