Puheluerittelystä näet milloin ja mihin numeroon soitit, ja kauanko puhelu kesti. Siitä voit tarkistaa myös, milloin ja mihin numeroon lähetit teksti- tai multimediaviestejä.
Kun matkapuhelinliittymäsi laskutetaan e-laskulla tai Minun Teliaan toimitettavalla laskulla, voit tilata laskusta jatkuvan puheluerittelyn ilman kuukausimaksua.
Voit tilata puheluerittelyn helposti itse Minun Teliassa. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jolloin puheluerittely lähtetetään sähköpostiin tai paperisena postitse.
Yksittäisen puheluerittelyn tilaaminen etukäteen
Kun tilaat puheluerittelyn ennen laskun muodostumista, erittely saapuu laskun mukana. Löydät erittelyn myös Minun Telian Laskuarkistosta 2 vuoden ajan, jonka jälkeen se poistuu.
Voit tilata puheluerittelyn myös jälkikäteen enintään 4 kk vanhoista laskuista, jolloin erittely saapuu Minun Telian Laskuarkistoon. Puheluerittelyt säilyvät Laskuarkistossa 2 vuotta, jonka jälkeen ne poistuvat. Jälkikäteen tilattava puheluerittely sisältää kaikki liittymät, jotka ovat kyseisellä laskulla.
Valitse laskuarkiston yläosan linkeistä Puheluerittely, niin pääset tarkastelemaan erittelyä.
Jatkuva puheluerittely liittymän puheluista ja viesteistä toimitetaan automaattisesti liittymän jokaisen laskun mukana niin kauan kuin palvelu on kytkettynä. Ensimmäisen puheluerittelyn saat liittymän seuraavan laskun mukana.
Jos haluat tilata puheluerittelyn jälkikäteen, otathan yhteyttä asiakaspalvelumme. Jälkikäteen tilattu puheluerittely lähetetään sähköpostiin tai paperisena postitse.
Valitse laskuarkiston yläosan linkeistä Puheluerittely, niin pääset tarkastelemaan erittelyä.
Matkapuhelinverkko tai SIM-kortti eivät voi aiheuttaa kuluja ilman päätelaitteesta (esim. puhelin, tabletti, tietokone) tulevaa käskyä. Jos havaitset puheluerittelyssä jotain epäselvää, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitetään tilanne.
Etenkin ulkomailla tapahtuvan liittymän käytön eli roamingin kanssa kannattaa olla tarkkana. Vain liittymälle asetettu roaming-esto estää täysin liittymän käytön ulkomailla. Esimerkiksi puhelimelle asetetut omat estot eivät poista vastuuta ulkomailla kertyneistä liittymäkuluista.
Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.
Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
Chat
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.