Markkinointilupien hallinta

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille Siirry yritysasiakkaiden ohjeisiin

Tahtoisitko kytkeä markkinointiviestit päälle ja pysyä helposti ajan tasalla eduistasi ja digiarkea helpottavista vinkeistä? Tai haluatko ettemme enää lähetä sinulle tietoa eduista ja muista huippudiileistä sähköpostitse, soittamalla, tekstiviestillä, kirjeitse tai sosiaalisessa mediassa? Voit hallinnoida markkinointiasetuksiasi helposti Minun Teliassa tai Minun Telia -sovelluksessa.

Markkinointiviestien kautta voit saada esimerkiksi:

•    Etuhintoja puhelimista ja muista laitteista
•    Tietoa upeista uutuuksista ensimmäisten joukossa
•    Alennuskoodeja verkkokauppaamme
•    Tietoa liittymäasiakkaan eduista
•    Vinkkejä digiarkeen

  1. Kirjaudu Minun Teliaan liittymän omistajana. 
  2. Mene Omat tiedot ja asetukset -sivulle.
    Omat tiedot ja asetukset
  3. Rullaa Asiakastiedot-välilehdellä kohtaan Markkinointiasetukset – varmista etusi.
  4. Voit valita kunkin viestintätavan kohdalla, haluatko vastaanottaa markkinointiviestintää siten. Klikkaamalla sinistä info-palloa, saat lisätietoa kyseisestä viestintätavasta.
  5. Kun olet tehnyt ja tallentanut muutokset, ne tulevat voimaan muutaman päivän kuluessa.
  1. Kirjaudu Minun Telia -sovellukseen.
  2. Paina sovelluksen alalaidan navigaatiosta kohdasta Lisää (kolme pistettä).
  3. Mene kohtaan Markkinointiasetukset.
  4. Voit valita kunkin viestintätavan kohdalla, haluatko vastaanottaa markkinointiviestintää siten. Painamalla sinistä Lue lisää -tekstiä, saat lisätietoa kyseisestä viestintätavasta.
  5. Kun olet tehnyt ja tallentanut muutokset, ne tulevat voimaan muutaman päivän kuluessa.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.