Tahtoisitko kytkeä markkinointiviestit päälle ja pysyä helposti ajan tasalla eduistasi ja digiarkea helpottavista vinkeistä? Tai haluatko ettemme enää lähetä sinulle tietoa eduista ja muista huippudiileistä sähköpostitse, soittamalla, tekstiviestillä, kirjeitse tai sosiaalisessa mediassa? Voit hallinnoida markkinointiasetuksiasi helposti Minun Teliassa tai Minun Telia -sovelluksessa.
Markkinointiviestien kautta voit saada esimerkiksi:
• Etuhintoja puhelimista ja muista laitteista
• Tietoa upeista uutuuksista ensimmäisten joukossa
• Alennuskoodeja verkkokauppaamme
• Tietoa liittymäasiakkaan eduista
• Vinkkejä digiarkeen
Paina sovelluksen alalaidan navigaatiosta kohdasta Lisää (kolme pistettä).
Mene kohtaan Markkinointiasetukset.
Voit valita kunkin viestintätavan kohdalla, haluatko vastaanottaa markkinointiviestintää siten. Painamalla sinistä Lue lisää -tekstiä, saat lisätietoa kyseisestä viestintätavasta.
Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.
Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
Chat
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.