Paperisen postitse saapuvan laskun voit ottaa käyttöösi vain asiakaspalvelustamme esimerkiksi puhelimitse tai chatin kautta. Huomioithan, että paperilaskusta veloitetaan hinnaston mukainen hinta.
Jos laskutusosoitteesi muuttuu, ilmoitathan uuden osoitteen Postille tai Väestörekisterikeskukseen. Tiedot päivittyvät sieltä automaattisesti myös meidän järjestelmiimme, jos olet antanut siihen luvan ilmoitusta tehdessäsi. Voit tarkistaa Minun Teliassa, että tietosi ovat päivittyneet ja tarvittaessa päivittää uuden laskutusosoitteesi sekä tarkistaa muut yhteystietosi. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos paperilaskusi toimitusosoite ei ole kotiosoitteesi ja haluat osoitteen muuttuvan, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Suosittelemme tutustumaan e-laskuun, joka on maksuton sähköinen laskutusvaihtoehto.
Sähköisten laskujen arkistointi on helppoa. Vanhat laskusi on jo tallennettu Laskuarkistoon, jonne pääset kirjautumalla Minun Teliaan. Sieltä löytyvät kaikki tulevatkin laskusi. Halutessasi voit tallentaa laskut myös omalle tietokoneellesi.
Jos saat toiselle henkilölle tarkoitettua Telian lähettämää postia, ilmoitathan asiasta asiakaspalveluumme.