Jos liittymän tai tv-palvelun irtisanomisajan laskutus mietityttää, tulit oikeaan paikkaan. Tästä ohjeesta löydät tietoa irtisanomisajan laskutuksesta.
Irtisanomisajan laskutus
Liittymän irtisanomisaika on 2 viikkoa.
Irtisanomisajalta laskutetaan normaalisti kaikki maksut, jotka muodostuvat tuona aikana. Loppulasku veloitetaan päiväkohtaisesti, ellei liittymää irtisanota laskutuskauden vaihteeseen.
Määräaikaista sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden. Telia Laitesopimuksen (eli laite ja liittymä yhteishintaan) voi purkaa suorittamalla hinnaston mukaisen irtisanomismaksun ja sopimuskauden loppuerät kertasuorituksena.
Liittymän irtisanomisaika on 2 viikkoa.
Irtisanomisajalta laskutetaan normaalisti kaikki maksut, jotka muodostuvat tuona aikana. Loppulasku veloitetaan päiväkohtaisesti, ellei liittymää irtisanota laskutuskauden vaihteeseen.
Määräaikaista sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden. Sopimuksen voi purkaa suorittamalla sopimuskauden loppuerät kertasuorituksena.
Kaapeli-TV-liittymien irtisanomisaika on 2 viikkoa.
Irtisanomisajalta laskutetaan normaalisti kaikki maksut, jotka muodostuvat irtisanomisaikana. Loppulasku veloitetaan päiväkohtaisesti, ellei irtisanomisaika pääty juuri laskutuskauden vaihteessa.
Kaapeli-TV:n irtisanomisohjeet
Toistaiseksi voimassa olevien kanavapakettien irtisanomisaika on 14 vuorokautta.
Laajakaistaliittymistä laskutetaan jälkikäteen. Laajakaistan perusmaksu (liittymän kuukausimaksu) ja lisäpalvelut laskutetaan jälkikäteen, jotta liittymälle mahdollisesti tehdyt laskutukseen vaikuttavat muutokset ehtivät laskulle.
Etkö vielä löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Chat
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
Telia somessa
Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
Telia Facebookissa
Telia X:ssä
Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.
Yhteisöön
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.
020 690 400
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)
Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat
Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.
Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.