Täältä löydät toimintaohjeita, jos menehtyneellä läheiselläsi on ollut meiltä liittymiä tai muita palveluita. Läheisen menettäminen on usein henkisesti rankkaa ja siihen liittyy myös monia käytännön asioita. Haluamme tehdä asioiden hoitamisesta kanssamme mahdollisimman helppoa.
Kun tieto asiakkaan menehtymisestä tulee Postilta meille, lähetämme omaisille tiedotekirjeen. Tiedote lähetetään edesmenneen henkilön osoitteeseen hänen nimellään. Kirjeeseen on listattu henkilön nimissä olleita palveluita ja löydät siitä niihin liittyviä toimintaohjeita.
Kirjeessä mainitut palvelut irtisanoutuvat automaattisesti noin kuukautta myöhemmin kirjeen päiväyksestä, jos niihin ei ole pyydetty muutoksia. Jos tiedät jo valmiiksi, että palveluihin tarvitaan muutoksia, voit olla meihin yhteydessä jo ennen kirjeen saapumista. Jos haluat, että kirjeessä mainitut palvelut irtisanoutuvat, sinun ei tarvitse tehdä mitään.
Huom:
- Mahdollisia Telia Rahoitus ja Telia Laitesopimus -palveluita ei ole mainittu kirjeellä. Voit tiedustella niistä asiakaspalvelustamme. Lue lisää
- Jos läheiselläsi on ollut yrityspalveluita meiltä, otathan niistä yhteyttä yritysasiakkaiden asiakaspalveluun.