Mitä laskuja voin vastaanottaa teiltä Kivraan?
Voit vastaanottaa Kivraan matkapuhelin- ja laajakaistaliittymiemme, kaapeli-TV:n sekä kanavapakettien laskuja. Telia Rahoituksen laskut eivät toistaiseksi ole saatavilla Kivraan.
Miksi en ole saanut laskuani Kivraan?
Jos et ole saanut laskua Kivraan, tarkista nämä asiat:
- Onko laskusta voimassa e-laskusopimus? E-laskusopimus ei purkaudu Kivran käyttöönoton myötä, vaan se tarvitsee käydä itse purkamassa verkkopankissa.
- Olethan rekisteröitynyt Kivraan samalla sähköpostiosoitteella, jonka olet ilmoittanut Minun Telian Laskutustiedot-osiossa? Jos sinulla on sähköpostilaskuja, joita olet vaihtamassa Kivraan, sähköpostiosoitteen tulee olla sama.
- Onko Kivrassa näkyvä postiosoitteesi sama, kuin lähettämällämme paperilaskulla (laskun vasen yläkulma)? Jotta paperilasku menee Kivraan, näiden osoitteiden tarvitsee olla samat.
- Ovatko nimi- ja osoitetietosi väestötietojärjestelmässä eri, kuin ne jotka olet ilmoittanut laskutustietoihisi?
Jos asia ei korjaannu näillä vinkeillä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Milloin ensimmäinen laskuni saapuu Kivraan?
Kun olet rekisteröitynyt Kivraan, saat heti seuraavan kuukauden laskusi sinne. Kivra ilmoittaa sinulle tekstiviestillä ja sähköpostilla saapuneesta laskusta ja muistuttaa sinua eräpäivän lähestymisestä.
Mistä saan lisää apua Kivran käyttöön?
Löydät Kivran sivuilta yleisimmin kysyttyjä kysymyksiä vastauksineen. Siellä on myös chatbot, jolta voit kysyä neuvoa. Lisäksi Kivran YouTube-kanavalla on kootusti ohjevideoita Kivran käyttöstä.
Jos kysymyksesi liittyy Kivran käyttöön, otathan yhteyttä Kivran asiakastukeen sähköpostitse tuki@kivra.fi tai arkisin puhelimitse 020 1278 9000.
Jos kysymyksesi liittyy itse laskuihin, otathan yhteyttä Telian asiakaspalveluun.