Edunvalvonta ja asiointi edunvalvojana

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Edunvalvottava henkilö ei ole terveydentilansa vuoksi oikeustoimikelpoinen, jonka takia häntä edustaa maistraatin tai käräjäoikeuden määräämä edunvalvoja. Edunvalvojana voi toimia esim. edunvalvottavan sukulainen tai yleinen edunvalvoja.

Tältä sivulta löydät ohjeet asiointiin kanssamme, kun toimit edunvalvojana.

Edunvalvontapäätöksen toimittaminen meille onnistuu sähköisesti lomakkeella.

Edunvalvontapäätös kannattaa toimittaa meille kun asiakkaamme on haettu edunvalvontaan, vaikka palveluihin ei juuri silloin olisikaan muutostarpeita. Siten asiointi kanssamme sujuu jatkossa nopeammin.

Toimita edunvalvontapäätös

Kun asiakas merkitty edunvalvontaan, edunvalvoja voi tehdä meille lomakkeella palvelupyyntöjä tuotteisiin ja laskutukseen liittyen.

Siirry lomakkeisiin

Jos pyyntö koskee uuden sopimuksen tekemistä, pyynnön voi jättää lomakkeella, jonka jälkeen otamme yhteyttä edunvalvojaan puhelimitse sopimuksen tekemistä varten.

Edunvalvonnan päättymisestä voi ilmoittaa meille edunvalvonnan palvelupyyntölomakkeella. Jos edunvalvonta on ollut määräaikainen, sen päättymisestä ei tarvita erillistä ilmoitusta.

Siirry lomakkeisiin

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.