Jos yhteys on heikko, tarkista laitteen merkkivalojen toiminta ja sijoita reititin paremmalle paikalle, jos mahdollista. Merkkivalojen tulkinnat löydät tämän ohjeen Merkkivalot, liitännät ja painikkeet -kohdasta ja ohjeet reitittimen sijoittamiseen Käyttöönotto-kohdasta. Jos mobiiliyhteyden kanssa on ongelmia myös muilla laitteilla samassa osoitteessa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Useat ongelmatilanteet ratkeavat, kun reitittimen palauttaa tehdasasetuksille. Se onnistuu painamalla Reset-painiketta 3 sekuntia pohjassa. Tehdasasetuksien palauttaminen nollaa kaikki reitittimelle tehdyt muutokset ja muut laitteet, kuten puhelimet ja tietokoneet, tulee yhdistää wifiin uudelleen.
Ohjelmistopäivitykset ovat tärkeitä reitittimen suorituskyvyn, toimivuuden ja tietoturvallisuuden vuoksi. Tarkistathan ongelmatilanteissa laitteen hallintasivulta, että reitittimellä on käytössä uusin ohjelmistoversio. Automaattiset ohjelmistopäivitykset ovat oletuksena päällä, ja suosittelemme pitämään ne niin.