Telia Finland myöntää 1.1.2019 lähtien myymilleen uusille matkapuhelimille sekä tableteille takuun pidennyksen automaattisesti. Takuun pidennykseen ovat oikeutettuja kaikki Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on vähintään yksi seuraavista tuotteista:
- puhelinliittymä (pois lukien Prepaid-liittymät)
- mobiililaajakaista (pois lukien Prepaid-liittymät)
- kodin laajakaista (pois lukien Taloyhtiönetti ilman lisänopeutta)
- Telia Play -boksi laajakaistalla
Sopimus edellä mainitusta tuotteesta tulee olla solmittuna viimeistään 30 päivää laitteen hankkimisen jälkeen. Takuun pidennys on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää kolmannelle osapuolelle. Takuun pidennys edellyttää, että jokin yllä lueteltujen tuotteiden sopimuksista on säilynyt katkotta yhtäjaksoisesti laitteen ostosta sen rikkoutumiseen asti.
1.9.2022 alkaen takuun pidennys myönnetään liittymäasiakkaille myös 4G-älykelloihin sekä 4G/5G-tietokoneisiin. Takuun pidennys annetaan myös takautuvasti 1.7.–31.8.2022 ostetuille edellä mainituille laitteille.
Takuun pidennys ei koske käytettyjä laitteita.