Häiriötilanteet
- Useisiin ongelmiin auttaa, kun käynnistät boksin ja ohjelmiston uudelleen asetuksien kautta: Koti-näkymästä aloittaen Oma Tili > Järjestelmän asetukset > Laitteen asetukset > Listan alimpana valitse Käynnistä uudelleen.
- Tarkista häiriötiedotteemme, sillä havaitsemasi häiriö voi olla jo tiedossa ja korjauksessa.
- Tarkista nettiyhteyden toimivuus. Jos netti tulee digiboksiin langattomasti wifillä, kokeile korjaantuuko ongelma kytkemällä verkkokaapeli boksin ja reitittimen välille.
- Kokeile tehdasasetusten palautusta tai resetointia ohjeen mukaan.
Jos näistä vinkeistä ei ollut apua, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Äänet eivät kuulu osalla kanavista
Ongelma korjautuu yleensä poistamalla käytöstä Surround-äänet.
- Etene boksin asetuksissa polkua Oma tili > Järjestelmän asetukset > Laitteen asetukset > Näyttö ja ääni > Äänen lisäasetukset.
- Valitse Ei mitään. Älä koskaan käytä Surround-ääntä. -valinta.
Wifi-yhteyden valinta
Jos haluat vaihtaa wifi-yhteyden toiseen, se tapahtuu näin:
- Etene päävalikosta polkua Oma tili > Järjestelmän asetukset.
- Valitse Verkko ja internet, niin näet listan saatavilla olevista wifi-yhteyksistä. Valitse oma verkkosi ja syötä sen salasana pyydettäessä.
- Yhdistä digiboksi ensisijaisesti reitittimesi jakamaan 5 GHz taajuudella toimivaan wifi-verkkoon.
Digiboksi vaatii tallennusta ohjelmien katseluun
Ongelman ratkaisu riippuu siitä, käytätkö digiboksia meidän laajakaistallamme vai toisen operaattorin yhteydellä.
Jos sinulla on laajakaista meiltä, kokeile käynnistää digiboksi uudelleen seuraamalla polkua Oma tili > Järjestelmän asetukset > Laitteen asetukset > Käynnistä uudelleen.
Jos sinulla on muun operaattorin laajakaista ja haluat katsella MTV:n tai Nelosen kanavia (MTV, Nelonen, Sub, TV5, Kutonen, Jim, Ava, Liv tai Hero), tarvitset Tallennuspalvelun. Siirtyessäsi MTV:n tai Nelosen kanavalle, digiboksi pyytää tallentamaan ohjelman ennen katselua. Ohjelma alkaa alusta ja voit kelata sitä eteenpäin nuolinäppäimillä. Tallennuspalvelulla voit tallentaa ohjelmat ja katsella niitä silloin kun haluat.
Digiboksin ohjelmistoversion tarkistaminen
Voit selvittää digiboksisi Android-version seuraavien ohjeiden avulla:
- Etene digiboksin valikossa polkua Oma tili > Järjestelmän asetukset > Laitteen asetukset.
- Kohdasta Tietoja näet digiboksisi version.
- Saatavilla olevat päivitykset voit tarkistaa kohdasta Järjestelmäpäivitys.