Muodosta mobiiliyhteys laitteisiin

Haluatko ottaa mobiiliyhteyden käyttöösi älykellossa, tabletissa tai muussa laitteessa? Täältä löydät ohjeet.

Valitse laite

Apple Watch

Voit käyttää Yhteys Multi -mobiiliyhteydellä varustettua Apple Watchiasi kuin puhelinta. Kellon oman liittymän ansiosta sen ei tarvitse olla puhelimen puhelimen lähettyvillä saadakseen yhteyden verkkoon. Riittää, että puhelin on päällä, niin viestit synkronoituvat kelloon.

  1. Tarkista puhelinliittymäsi yhteensopivuus. Katso ohje
  2. Jos liittymäsi on yhteensopiva, tee älykellon käyttöönotto alla olevien ohjeiden mukaan.

    Jos liittymä ei ole yhteensopiva, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme tai yrityksesi yhteyshenkilöön.
  3. Tilaa älykelloon Yhteys Multi -palvelu. Huomioithan, että Applen kelloon ei voi kytkeä aiemmin tilattua mobiiliyhteyttä, vaan yhteys tilataan alla olevien ohjeiden mukaan Watch-sovelluksesta.

Apple Watchin käyttöönotto ja Yhteys Multin tilaaminen

Galaxy Watch

Voit käyttää Yhteys Multi -mobiiliyhteydellä varustettua Samsung Galaxy Watch tai Galaxy Watch Active2 -kelloasi kuin puhelinta. Kellon oman liittymän ansiosta sen ei tarvitse olla puhelimen puhelimen lähettyvillä saadakseen yhteyden verkkoon. Riittää, että puhelin on päällä, niin viestit synkronoituvat kelloon.

  1. Tarkista puhelinliittymäsi yhteensopivuus. Katso ohje
  2. Jos liittymäsi on yhteensopiva, tee älykellon käyttöönotto alla olevien ohjeiden mukaan.

    Jos liittymä ei ole yhteensopiva, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme tai yrityksesi yhteyshenkilöön.
  3. Tilaa älykelloon Yhteys Multi -palvelu. Huomioithan, että Samsungin kelloon ei voi kytkeä aiemmin tilattua mobiiliyhteyttä, vaan yhteys tilataan alla olevien ohjeiden mukaan Galaxy Wearable -sovelluksesta.

Galaxy Watchin käyttöönotto ja Yhteys Multin tilaaminen

Muut älykellot ja laitteet

Voit muodostaa mobiiliyhteyden älykelloon tai muuhun laitteeseen Yhteys Multi -palvelun avulla 7,90 €/ kk. Laitteen tulee tukea mobiiliyhteyttä.

Yhteys Multi -palvelun voit ottaa käyttöön kätevästi Minun Teliassa tai Minun Telia Yrityksille -palvelussa. Käyttöönotto onnistuu myös Telia Kaupassa tai asiakaspalvelun kautta.

Älykellot eSIM-ominaisuudella

Tutustu laajaan älykellovalikoimaamme ja valitse omasi.

Älykellot eSIM-ominaisuudella

Tutustu laajaan älykellovalikoimaamme ja valitse omasi.

Liittymän sopivuuden tarkistaminen

Puhelimessa täytyy olla Telian liittymä, jossa on käytössä maksuton Telia 4G-puhe -palvelu. Voit tarkistaa liittymäsi soveltuvuuden lähettämällä INFO KELLO numeroon 15400 (0 €).

Näin teet ohjelmistopäivityksen kellolle

  1. Siirry Watch-sovelluksessa kohtaan Yleiset.
  2. Valitse Ohjelmistopäivitys ja odota, että päivitys latautuu.
  3. Päivityksen jälkeen voit siirtyä Multi-palvelun ostoon kohdasta Mobiiliverkko.